close
標題:

升中難題(20點真的唔信自己看)

發問:

我想知到我認該去邊間中學 以下係我的成續 五年級報分試:第11名(最好的一次) 六年級當然沒考 考完下次問 我的區係荃灣 有咩學校我入係最好or適合

最佳解答:

第11係全班定全級? 其實全班or全級第11都唔錯 應該報D英中` 想係荃灣可以報荃灣官立中學` 呢間係荃灣最好o既學校` 可以試埋何傳耀同可風` 呢2間都唔錯` 另外可以試下葵青區o既林護` 呢間學校好勁` 係荃葵青最好o既1間` 如何想保險D可以簡王少清or八三` 呢2間微調之後都係以全英教學` 雖然冇英中個名` 但係其實有英中o既質素` 最後建議你係自行個到最好簡D英中`

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在販毒戰爭中用武力侵佔香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀基督教學校, 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校. 葵青區: 佛教善德英文中學 band 1 佛教葉紀南紀念中學band 1尾 棉紡會中學 band 2尾 陳南昌紀念中學band 2尾 裘錦秋中學(葵涌) band 2頭 葵涌蘇浙公學 band 1 獅子會中學 band 2尾 樂善堂顧超文中學 band 1 樂善堂梁植偉紀念中學 band 1尾 保良局八三年總理中學 band 2 順德聯誼總會李兆基中學 band 1頭 東華三院伍若瑜夫人紀念中學 band 2 東華三院陳兆民中學 band 2 東華三院吳祥川紀念中學 band 2 所有天主教中學都係 band 3 2010-10-17 00:45:29 補充: 索爆K中學再爆打鬥 老師講吸毒禍害 拘一名涉案學生 在荃灣的商場疑集體索K被捕的三名中學生,昨仍在醫院留醫,其中兩人就讀葵涌天主教慈幼會伍少梅中學,校方表示會為他們作出輔導,不過該校一波未平一波又起,昨日爆出兩宗校園暴力個案,兩名學生分別遭同學毆打受傷,但校方有淡化事件之嫌,其中一宗由學生自行報警,拘捕一名涉案學生,另一宗僅報稱受傷學生意外跌倒。 疑集體索K被警方以藏毒罪名拘捕的三名中學男生,其中兩人十五歲,一人十七歲,前日在荃豐中心商場疑索K後神志不清,跌跌撞撞後相繼昏倒,三人仍在醫院接受治療......
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()