close
標題:

韓國自由行一問~6月頭去

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我地四個女仔打算6月1至5號去韓國(5日四夜),目的係SHOPPING買護膚品,飲飲食食咁,所以酒店一定要係市中心,budget預四千蚊內連機票酒店,因為之前大家都未去過,所以想請教大家: 1.可唔可以提供6月份機票,酒店價格 2.如果自由行,有冇行程PLAN可以比我參考 3.如果真係得四個女仔去,自由行會唔會唔適合我地呢? 4. 有冇特色地方景點食物可以介紹呢? 因為未去過,都想了解多D以便旅行去得開心~問題比較多,麻請有心人回覆, THANKS~! 更新: 想請問你係邊間買開package?謝!

最佳解答:

6月份去機票唔貴,我建議住世宗或ibis 因為呢兩間搭機場巴士最方便,$500-$800一晚到,女仔行李多D,簡間方便搭車既係最好。搭大韓凌晨機平D,住世宗的話,package $3000-$4000 。 第一日去酒店放低行李,去汗蒸幕15000won 左右(桑拿室、D人識講國語既)休息下,跟住係明洞買潮流品牌,第二日梨花買D韓國女仔既潮衫、夜晚去弘大,有好多係韓劇都會見到既烤肉dinner ,第三日去南山公園(有睇花樣男子就一定要去),下午開始去東大門買平衫,第四日去江南海產市場食長腳蟹買紫菜同泡菜做手信,第五日到時先決定,因為以上既地方,真係一日會行唔晒,可以補下飛買埋想買既野,4點就要出發去機場喇,回程通常7 、8點機,機場仲有野買架嘛! 特色地方其實週圍都係,因為韓國同香港既飲食同生活文化係兩碼子既事,對我地香港人黎講,真係會好新鮮,我每年都會去兩次,因為我係shopping 狂,同食肉獸,所以超愛韓國!如果想5日四夜又可以去好多景點(影相多過shopping 的話)又或者一定要去XX樂園的話,強烈建議跟團,因為係首爾既交通,自由行係無可能去得多旅遊景點。

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()