close
標題:

有關末期腎衰竭同埋糖尿病

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問下呢.. 如果一個病人同時患有末期腎衰竭同埋糖尿病.. 咁佢仲可以食d咩丫.. 要點樣照顧佢同埋有咩要注意丫?? 最好係兼顧兩個病啦.!! 更新: 就是因為問醫生..護士...他們的答案都是"俾本書仔你參考下" 所以先要問喺li度問..= =

最佳解答:

我經驗. 我媽媽係病者(腎病).書仔寫唔比食的就唔食.我一心是為她好.所以食物無理味道日日差不多.一段日子老媽捱不着唔食我d嘢,駡我粥是臭飯是有怪味.搞到無胃口.入院知道鉀低要比香蕉佢食要飲鉀水.d書講係唔比吃香蕉現在又話得令到我好自責.之後有個好心蘐士同我講物質.每一個病人都唔同需要.而可解說食物臭係因為毒素高所引起.冇胃心所以我冇虐代老人.佢好瘦.要見營養師. 起初覺得佢冇料到.講來講去都係幾大塊肉.一定唔可以飲老火湯同食楊桃.之後我自己幫老媽寫左本飲食簿.包括.時間.份量.種類.等連吃藥時間都有因為藥都會影嚮胃口.這時我懂問問題.就搞得信心d. 慢慢學佢個人需要.不過佢胃功能都係差d. 糖尿病家中都有個.佢係老頑童.胃食鬼. 冇事就吃一知高糖就唔菆食.戀了低糖症. 食得多高糖就心口痛.腎3%.好快都要洗腎.佢仲有膀胱癌.佢要食就食唔管佢.唔好食多就得. _______________________________________ 見營養師係好重要.要寫食物記錄.因為驗血先知物質需要 (物質:是鉀.鎂.納等.多少份量) 是肉眼睇唔出的.冇人敢給你想知答案.因為你要詳細答案. 一定是低鹽餐. 我經驗忌食楊桃.提子.老火湯.牛肉.肥肉.蛋黄.鹵水嘢.深色菜.豆制食物.中藥.熟蕉.西瓜.糖.太多飯.梅菜.年糕.薯仔.反薯 可以食雞肉. 金針雪耳蒸雞. 菜要浸久d浸去d鉀 魚肉玉米餅 紅羅白瘦肉湯. 蕃茄抄雞卯 碎肉茄子. 魚片湯米 西芹雞卯 冬瓜瘦肉 鴨胸炒翠肉瓜 鮮百合炒肉片or雞. 紅燒薑汁雞 淡菜蒸紋肉 葱花雞 煎封黄花魚 金針枸杞蒸肉餅

其他解答:

腎衰竭和腎有關 糖尿病和脾有關 腎為先天之本 脾胃為後天之本 先後天皆傷命不久矣 不過可試冬蟲草 補腎納氣 脾則要健脾去濕 參苓白術散 附子理中丸 補中益氣湯 不過不要亂試先找中醫辨症 2010-02-16 12:02:34 補充: 買本 阿樂珍藏秘方 看看 裡面有教醫糖尿病
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()