close
標題:

早餐香蕉減肥法

發問:

早餐香蕉減肥法 日本 作者哈麻吉,兩年前開始在網上推廣「早餐香蕉減肥法」,提倡只要早上吃香蕉和喝水,然後三餐正常進食,不用捱餓,也可輕鬆健康地減肥。據悉,深田恭子 與森公美子也靠「香蕉減肥法」各自減掉12公斤及7公斤。後來哈麻吉更將自己減肥歷程與經驗寫成書,在日本甫上市即熱賣突破10萬本。 有冇人試過, 食幾多香蕉,得唔得o

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

“日本香蕉減肥熱潮”開始被報導時,許多減肥者、愛美人士也更從潮流風,競相效仿。醫生提醒,長期空腹吃大量香蕉不利於健康,跟從香蕉減肥熱潮者應小心慎重。 一位東京市民渡邊仁司在網上發了一個帖子,分享他個人香蕉減肥法心得:早餐時吃幾根香蕉配白開水,吃到感覺飽為止;然後中、晚餐可以照常進食,晚餐8點前結束;半夜前睡覺……於是,“日本香蕉減肥熱潮”開始在日本流行,全日開始減肥熱潮。 據大陸吉林省公安邊防總隊醫院醫生付禹碸指出:“香蕉中含有大量的鎂元素,如果空腹吃大量香蕉,會使血液中的含鎂量升高,造成血液中鎂與鈣的比例失調,從而對心血管產生抑制作用。香蕉含有豐富的糖、纖維等營養成分,且具有潤腸等作用,但長期空腹食用則對胃酸分泌不利,影響消化,還會造成營養涉入過於單一。所以,跟風香蕉減肥熱潮應當慎重。”(來源:財經日報) 我個人認為香蕉對減肥有用,不過甘樣食法就唔知喇=_= 肚餓個陣食會比較好,佢令你飽d, 或者飯前食,等你唔好食甘多野 想減肥最重要係控制到卡路里 我知自己實忍唔住既,我有飲開代餐 中間個餐食飽,夜晚再飲 間中肚餓灌水落肚= =或者食小小野(eg.餅) 忍口都好重要..仲要比自己一個消息 "我好飽"!!!! 有收穫自然要付出,係咪?

其他解答:

好既keep fit方法,方便又健康! 適合任何年齡的人士,絕對是信心之選. 碧咸球隊都是用康寶萊 我個女13歲, 都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善從小到大流鼻血鼻敏感, , 暗瘡少咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 我做文職, 133磅, 160CM用咗簡單經濟既方法!, 我 4個月減左20磅, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前! 每天喝飲一隻營養蛋白素做營養早餐 一杯營養代餐相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種養養素, 100%天然草本素食者亦食用, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶! 1998年度諾貝爾醫學得主LOUIS IGNARRO 博土與 “ HERBALIFE “ 康寶萊共同研發NITEWORKS夜寧新營養飲品 是最先進科技而且是革命性的營養品保健飲品, 助您強化心臟及血管健康, 提升睡眠質素, 調節生理機能, 提升青春活力, 從而減輕患上心臟及血管栓塞的機會, 促進身體健康, , [[營養系列 ]] 科迪赛胶囊 、當歸片、濃縮蘆薈汁、深海魚油 、 莓之寶珍莓胶囊、钙 D片 、 蜂蜜花粉胶囊、 维生素C含片等等 http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 送免費脂肪測試及健康分析一次 我一定可以幫到你姐!TEL: 93227176 阿May|||||其實每一個減肥餐單, 只會適合一個人用 雖然我未試過以上你所講的餐單 但只吃幾隻香蕉, 其他食乜都冇所謂 那會不會這麼容易?? 而且香蕉內糖份很高, 再加你其他所食的糖份 那會不會因此而吸收過量糖份呢?? 其實坊間的多種減肥法我也試過 如美容院做機, 食葯, 做運動及見營養師 若果你真的想減肥, 可以 add/call 我大家討論下當中的利弊 chung2man@hotmail.com / 9428 6049 希望可以幫到你啦....|||||我係一名瘋狂減肥的人,無所不用其技都想瘦,試過節食,藥物,運動,瘦身中心,健康舞等等..每次都失敗同勁反彈,呃到自已呃唔到脂肪離開,仲越減越肥 , 但最後用呢到唔洗捱餓同無做運動下,成功在2個月減左10磅,3吋腰,3吋肚腩,4吋Pat Pat, 而我家姐四個月減左20磅,仲改善了頭痛,胃痛, 暈車浪, 靜脈曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前!, 我個姪女13歲, 都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅.改善鼻敏感, 流鼻血, 暗瘡少咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 介紹你飲一隻營養蛋白素做營養早餐,當細胞吸收充足營養,扺抗力就增強,生病的情況就會自然大大減少!低卡路里,代替早餐, 午餐兩餐,可作為減重, 代替一餐,可作為keep fit. 一杯營養代餐相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種營養素, 100%天然草本素食者亦食用, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶!適合任何年齡的人士,絕對是信心之選. 希望幫到你地啦 ! 莊小姐:94884601 http://hk.myblog.yahoo.com/maggiemoon321|||||如果你認真想減肥,你一定要先了解減肥基本概念先。 正確減肥的概念 1. 減肥以健康為前提 減肥不光只是為了想擁有美麗、窈窕的身材,最重要的是為了身體的健康!不要以為只要能瘦下來就好,BODY提醒妳,千萬不要使用不正確的減肥方式而傷害了自己身體的健康! 2. 瞭解肥胖的原因 造成自己身材肥胖的原因是什麼?一定要先找出自己發胖的原因來,減肥起來才能有事半功倍的成效。透過專業的醫師或人士的協助,能幫助妳更瞭解自己的身體。 3. 避免過度激烈的減肥手段 馬上不吃不喝或是猛做運動等,想要藉由一次超激烈的減肥手段讓自己快速的瘦下來,結果身材不一定能瘦,身體卻先受不了啦!這樣子是不行的喔!想要讓自己瘦得健康且瘦得美麗,實在急不得,放緩腳步一步一腳印慢慢來才OK。 4. 每日熱量不低於1000大卡 即使是在減肥,每日熱量的攝取也不要低於1000大卡喔!1000大卡是每人每日最低的熱量攝取底限,不要以為為了減肥就可以不吃不喝,熱量攝取不足,很容易就為害到自身的健康,結果得不償失! 5. 避免暴飲暴食 三餐定時定量是減肥很重要的觀念之一。定時定量的飲食可以避免因為少吃一餐,而造成下一餐飲食過量或暴飲暴食的情形發生。無限量吃到飽的餐廳是身材的剋星,一定要小心,學習自我克制,不要落入了美食的陷阱! 6. 將減肥養成生活習慣 很多人在減肥成功之後,很容易又碰到複胖的情況,這是因為美人們沒有將減肥融入生活之中,所以一旦完成了減肥的使命,放鬆了心情之後,身材便又無情的發胖。學習幫減肥當作是一種生活的習慣,窈窕身材才能一直長相伴。 記住!藥物只是輔助品 7. 正確的飲食觀念 低卡、低GI是現在最流行也是最重要的飲食觀念。如何選擇熱量少且GI值低的食物,就要靠美人們自己多多從雜誌、書籍或電視媒體裏補充這方面的相關常識囉!挑對了食物,身體的負擔自然就能減少! 8. 適當的運動習慣 少吃之外,多做運動也是減肥的不二法門,美人們要加油喔!培養每週至少3天的運動習慣,每次運動至少持續30分鐘,身材曲線自然能變得緊實窈窕。千萬不可以忽略運動的重要性喔! 9. 決心與毅力 說到底,減肥最最重要的是自己的決心與毅力,光說不練或是半途而廢都是很多人減肥失敗的主要原因。所以,想要減肥,先狠狠的下定決心吧!下定了減肥的決心之後,堅決的毅力也不能少喔! 減肥需要從日常的飲食習慣改變做起, 非常簡易,只要控制卡路里的吸收同時又均衡營養,這就是最好的減肥方式。 想擁有美麗、窈窕的身材不是一天半月就可以達到,減肥成功最重要是自己的決心與毅力,光說不做或是半途而廢都是很多人減肥失敗的主要原因。 用一個健康營養方法 ,提供均衡營養去減肥,click入去了解 http://www.justeasyhealth.com/tshealth|||||你好~ 我係營養顧問黎ge~ 其實咩方法減肥多數都係會減到ge~ 不過要留意下減得黎係咪健康先最重要~ 依家減肥唔再係一個熱潮~而係一門學問~ 減肥係同健康直接掛勾嫁~ 點樣減得個身型靚~減得個線條美~ 而且仲要身體健康~省時~唔會返磅就真係好重要啦~~ 俾個網址你自己去睇下啦~~ 入面都有好多減肥故事分享~~ 而且第一個visa就係我幫佢減嫁~一定幫到你~ http://www.lossweight-now.com|||||你改一改早午餐 六日減三至五磅 可以試下丫 詳細add我 teif_slt@hotmail.com|||||你是否決心最後一次減肥? 瘦唔一定係最靚 追求健康瘦 線條美先至最關鍵 一定要揀o岩自己ge方法去減肥 最緊要係健康&唔反彈 我試過用減肥藥但有副作用、試過運動減完之後一段時間反彈返 亦試過節食不可行....等等的方法 我本身唔肥 但原來瘦可以更瘦 靚可以更靚 我朋友介紹左一d低熱量 低卡路里 但高營養的食物之後 減左十幾磅 每邊大腿各減左4寸 條腰都減左3寸 原來我只係有點兒水腫而已 而家越來越靚 越來越fit 線條同輪廓出晒黎^^ 可以黎我個blog睇下我個case: http://hk.myblog.yahoo.com/peggyhbllife/article?mid=1 重點係兩年冇反彈~~~ 若你真的想減肥 可以去哩個網睇下 http://www.healthcometrue.com/pretty 若你想知自己屬於邊種肥 可以click 聯絡我們填返張form 有顧問約你做個免費健康分析 或者直接聯絡我 Tel: 95533552 peggy/曾小姐 msn: peggytpw0908@hotmail.com 一定幫到你 !|||||我上半身唔算好肥,但下半身同肚腩超超超肥, 太矮了,好似隻河馬咁,摟來摟去,整日比人笑, 自從認識咗位營養顧問,了解過我嘅健康情況後,就話幫我減,咩試下囉! 用佢D健康產品, 嘩! 真係好到不得了,原來真係冇副作用,又唔屙又唔嘔, (以前食個D有這個反應),我都開始瘦緊,四個月減咗20磅 (因我做飯店收銀員,坐多過行,又有落場時間,戒唔到口,間唔中有食零食, 都減到20磅, 當中有14磅係脂肪呢架,全身修咗22.75吋) 仲幫我改善埋長期便秘添 唔信! 你都嚟試下啦!!!!!!! 我減到, 你都一樣減到 入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen http://www.my3q.com/home2/239/d672950/26069.phtml 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐|||||你好呀..我之前都係一個肥妹黎ga,,, 只從識左我個營養顧問之後,,, 佢幫我係4個月減左50lbs.. 我覺得真係好似發緊白日夢咁.. 不如你都試下啦..真係好得ga.. 又唔係貴,,,做埋會員仲有75折tim… 提下你..一定唔可以吃宵夜呀 因為日間活動量大.. 早餐和午餐吃的食物幾乎都轉化成供應活動的所需能源. 當吃完晚餐後...比較少做其他的活動… 所以多餘的熱量就會變成脂肪na… 尤其是在睡眠時間最容易合成脂肪囤積在體內… 因血液會加速分泌胰島素激素… 它會把血糖轉化為脂肪…儲存到脂肪細胞內… 所以睡前吃東西容易肥胖就是這個原因… 所以呀,,一定唔可以吃宵夜呀 咁樣才能早日減肥成功… 好啦…我預祝你早日減肥成功啦,,, 上呢到會搵到我個營養顧問.. 只要你填左個問卷.. 佢就會覆你ga啦.. www.healthcometrue.com/dream
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()