close
標題:

三日兩夜吉隆坡自由行,急

發問:

請問由吉隆坡機場 到 Sunway Lagoon 可以點去? 如果由Sunway Lagoon 去 putra stadium (太子体育館)點去? 近唔近? 諗住兩個人去自由行,因要參加朋友的婚禮,好突然, 護照而家先去拎,會唔會太遲啊,我驚佢唔比我拎啊,我真係好頭痛, 請問市內有咩觀光值得去? 10月18起程啦........,priceline 果d自定價錢機票買唔買得過? 邊間抵? 麻煩晒,真係無言感激....唉

最佳解答:

首先,從吉隆坡機場去sunway lagoon 最方便既辦法係搭的士,亦都係最平的: 大概馬幣50-60蚊啦~(HKD130左右) 另一個方法係機鐡, 一個人要馬幣30蚊(單程,HKD70左右), 去到KL SENTRAL站再轉的士去sunway lagoon(其實兜了個大圈)。 吉隆坡國際機場沒有巴士服務的(除左特定地點;即使有轉車都轉死) 從sunway lagoon去putra stadium唔算近, 不過使用高速公路(MRR2)大概20-30分鐘可到。 都係個句,馬來西亞既公共交通服務不完善, 搭巴士等架車到要等成個零兩個鐘, 平係平,但係太費時。 至於輕快鐡(類似香港MTR), Stadium Putra有輕快鐡站,但Sunway無, 所以都係的士最方便。 你係renew護照定申請?如果係renew係可以的~ 我d fren試過好幾次了,買了機票跟住發現護照過期, 之後帶埋張機票去求情,護照通常2-3日就law到了。 (你可以先買機票,行得通的!!!) 你住sunway酒店? 離開吉隆坡市中心好遠,3日2夜太趕。 從sunway去到吉隆坡塔(或雙子塔), 要成30-40分鐘(不塞車的話), 可以夜晚去行下,星光大道夜晚好熱鬧~ 星光大道係吉隆坡出名shopping勝地, 大型商場林立,俾許多露天咖啡座相連住, 臨近雙子塔、吉隆坡塔、茨厰街(唐人街)、 為食街(亞羅街)、時代廣場等等。 如果想shopping就要早去了,因爲夜晚9點零就收了~ 呢個地方係3日2夜飛趕行程最值得去的, 因爲篩選過、比較過之後, 黎過吉隆坡但係無去過雙子塔都真係幾可惜...... 我未買過priceline d機票, 不過從香港飛馬來西亞的機票, 最平係華航,之後馬航,先至到國泰; 新航就要去新加坡轉機。 如果唔介意服務態度差d既話,華航會係最經濟的選擇, 老實講,華航同馬航、國泰d價錢真係爭好遠..... 除非馬航國泰做promotion, 如果唔係我一般都搭華航(我飛親都係旺季...) 10月18應該係淡季啦~~~ 不過時間太近了,你要快喇~ **提提你,係馬來西亞搭的士,最好透過酒店call車,會安全d。 另外,記得馬來西亞的士同香港一樣係行表的,如果司機信口開價就唔好上車, 除非你真係好趕時間........ 2007-10-04 10:32:15 補充: 幫你問過了一個係旅行社做野既朋友,10月18號華航機票已經賣曬了....(HKD1740+TAX)馬航要(HKD2500+TAX)........太貴了.......我fren話你可以去priceline試下,應該會平d~不過傳聞priceline會係咁話無位無位.. 然後UP高個價錢....祝順利 2007-10-04 10:34:13 補充: 我fren打過電話去priceline問了,馬航都要HKD2540(未包稅).......貴過旅行社喔........

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()