close
標題:

香港自由行同酒店..........急

發問:

我係澳門人 , 打算月尾過香港玩三日兩夜 , 禁可以點安排個行程...... 打算去海洋公園同迪士尼 , 仲有購物 , 謝謝.....唔該你地替我排一下........ 同埋.......我想問下 , 上網CHECK 香港的酒店 , 有一間叫"香港如心海景酒店暨會議中心"的酒店 , 係五星 , 但係就平得有點兒離譜 , 六百蚊有交易 , 點解咁平既.......係地理位置唔好定點 , 可唔可以解答下 , 感激不盡.................... 仲有...香港有咩特色手信或者好食的 ......介紹下..........

最佳解答:

第一.如心酒店係屬於4星級,開業約半年位處香港荃湾區.交通出市區就冇咁方便架啦.但如果你可以訂倒600蚊就抵住law.另行程有以下建議.第一日.迪士尼.可以就去埋天壇大佛.第二日湾仔金紫荊广場影張相.海洋公园.然後出嚟去湾仔鵝頸橋底.有一間好出名既橋底辣蟹吃晚飯(必食辣蟹)有時間可以到太平山頂參觀香港夜景或在湾仔碼頭坐船過尖东.行海濱長廊和星光大道兼睇夜景.第三日酒店check out完直奔旺角行街買嘢.女人街.電器街.波鞋街.仲有琳琳种种旣街邊小食應該可以滿足到你啦!然後中港碼頭上船返澳門(希望你來回都係中港碼頭啦).問心本人真係介紹唔倒d乜有香港特色嘅手信俾你.sorry.希望幫倒你啦..祝你有個愉快旅程!(漏左:酒店你可以叫當地旅行社代訂好d.另最好一至四來.五.六晚嘅酒店香港呢邊都偏贵)..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

DAY1:銅鑼灣,尖沙咀,旺角,行街購物 DAY2.迪士尼 DAY3:海洋公園<因為海洋公園係港島區,玩完可搭船返澳門> 香港如心海景酒店暨會議中心,係荃灣區,如果想行街購物的話,就比較遠了一點,由荃灣搭地下鐵去尖沙咀的話,大約要25分鐘. 其實來香港玩,住的地點可以選擇旺角或尖沙咀,因為比較方便行街購物.|||||海洋公園同迪士尼,我建議你分開2日去,黎2個地方都需要好多時間玩,我建議你去完海洋公園,就去香港島個邊購物,不過個到D野好貴。 其實香港ge西餐廳都幾好,其中意粉屋同pizza hat都好好食。 2007-08-06 22:01:03 補充: 其實,你可以係海洋公園個日GE晚上,去埋山頂,因為山頂GE夜景唔錯係啦!如果有機會,可以去旺角行行,因為個到D街頭小食好正,而且有好多不同種類GE商場、商店,而街頭小食中,就不得不試魚蛋,亦都係我至愛。
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()