close
標題:

完全唔識英文點學起??

發問:

完全唔識英文點學起??英文程度是等於零 連一些基本的英文詞彙及基本英語文法都唔識. 根本唔知有咩方法學起好, 有冇D咩課程介紹.學D基本的英文打好個基礎先.

最佳解答:

你好啊.見你想讀一D關於英文既課程.其實我知有一間既課程都吾錯既.口碑同認受性都幾高既.!當比多個選擇自己囉.!都無壞既 MSN:wayentsang@msn.com phone:63378027 (steven) 商業英語文憑課程 商業英語文憑課程 各行各業其實都需要英文.. 我個人認為以下個英文課程正,我建議你考慮下。 係持續進修基金所認可課程 如果你係以下5項條件就可以申請持續進修基金 18-60歲 香港永久性居民 認可課程 出席率 80﹪ 及考試達標 點先係認可課程就係要經過 {教統局} 經 {學術評審局} 再經 {持續進修基金} 而課程費用80%的資助,而上限為10,000港元 商業英語文憑 (Diploma in Business English) 課程編號:24L04644 院校編號:649 商業英語文憑課程目的: 針對提升學員在日常生活及商業上,以英語溝通的能力 ,透過(聽、講 、寫、讀) 4 種基本語言學習,再配合多元化互動課程、小組討論,讓學員能輕鬆學習英語。 課程內容:分為四主要內容 (listening 聽 、writing 寫、speaking 說話、reading讀) 其中包括: 英文溝通技巧、重點交流、入職面試及面試技巧、介紹技巧、句子結構、段落重組、 閱讀文章、書寫格式、報告、寫作技巧、看英文片無中文字幕、小組討論、會議討論、角色扮演、更會利用生活 作例子教授…等等 其他: 90小時面對面受課 3小時一課 共有30堂 上課時間及頻率可自行選擇 第一堂更會有分班試,分為高班、中班及基礎班 (適合不同程度人士) 高班:全外藉導師 100﹪英語教授 中班:外國華僑 80﹪英語教授 基礎班:本地碩士 所有導師均有多年教授經驗 另外加900小時網上探索英語活動, 可以更加更正你英文發音,令到你更加似個鬼佬。 同埋可以網上同d導師,人chating令英文更佳,仲有網上雜誌。 另外仲有太多功用講唔錯,如果再想知,可以事後搵我問。 個網上英語400萬人驗証成功,令你經常接觸英語,係令英文學習更快ga。 係可以隨時隨地可以係屋企學習ga~ 費用:$13900 包晒兩個課程(申請持續進修基金後需要$3900) 平均每小時只要$3.8hr 修畢証書 : 獲發商業英語專業文憑 修畢課程後更會可選擇報考一個全球認可基準試之一的TOEIC試 TOEIC (Test of English for International Communications) 考試費用:$550 考試分開兩部份: listening 45分鐘 100條選擇題 reading 75分鐘 100條選擇題 總分990分 而達標是242分 香港平均更有539分 香港認可的職業英語試之一 香港更有186問基構支持此考試 其中包括 {東亞銀行、GUCCI、大家樂、地鐵、國泰航空、香港賽馬會 } 另外可考IELTS,係考公務員同大學都會好有幫助架lor,主要for升學ga~ 有關TOEIC試既網址:http://www.toeic.com.tw/stat.htm 有關CEF既網址http://www.sfaa.gov.hk/cef/cnintro.htm 有關IELTS既網址:http://www.ielts.org/default.aspx 如有什麼問題可以問我

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

平民價來說,最平是工聯會,好似3-400一個COURSE,由ABC開始讀,中價既係明愛,大約500-700讀小學級,中學級大約1000,由1年班開始有得讀|||||你係咪想知而家有d咩課程係讀完勁有用呢?我有勁好介紹,想就搵我 我會比個電話你,等你可以清楚有d咩野讀,同點解會咁正,讀完月入1mup lo,><,正到咁 你可以係到回答問題,之後叫我比電話你,你都可以比你的聯絡方法比我lo..呵呵 講真,而家係咪都係有好多人搵暑期工呢,但係有冇feel到10個人搵暑期工,11個係話等通知,之後等左一個月都冇人打電話比你呢? 係咪好無奈,不如快d搵個課程讀,唔通你冇諗過幾時可以d人搵你返工,而唔係你去搵工,之後等通知等到喊都冇人打電話叫你返工呢?我介紹呢個課程真係正到喊,唔信不訪打個電話比我問問
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()