close
標題:

7月想去日本一星期,自由行可以嗎?

發問:

要唱定多少錢才夠呢? (基本使用, 不計購物) 不識日文可以自由行嗎?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我上年都係咁走左去日本自由行..個時我一粒日文都唔識.同行既人亦都係! 你只雖要有本天書就得啦! 不過你要有心理準備,日本人唔係好識英文. 用唔到英文問野就要身體語言啦..佢地都慣架啦,年中咁多香港遊客. 如果你去TOKYO的話,只係食同搭車..我記得我由新宿搭jr去原宿,2個人大約13蚊度啦,的士就唔好諗,因為的士好貴! 食野方面,如果食面你預返60蚊一位,susi 計返平均都係10蚊一碟..我覺得係最抵既! 如果食好d既200以上一位,我講緊既都係hkd! 所以豐餘由人啦! 7日唔計shopping同已經比晒酒店機票既話最小都要唱3000啦!就應該唔雖要留落異鄉,又可以周圍去,又可以食好野喇! have a nice trip arah!~

其他解答:

我第一次去日本,唔係好知要用幾錢,所以帶了$7000港紙的Yen,但當時對68。但去到原來有好多野想買,又驚用唔到五日就要慳住使。下星期去日本,今次我會帶多D錢。而且依家對64,抵好多。自由行開心好多,你淨係搭JR山手線,一定去到。買定D天書,新假期個本幾好。
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()