close
標題:

香港去澳門一日行程

發問:

我想同幾個朋友星期日去澳門一日自由行 我地想去大三巴, 漁人碼頭, 觀光塔, (乙水)仔食豬扒飽同埋 威尼斯人 請問點行法好? 同點塔車平呢,如果塔賭場車又要上邊間賭場ge車? 同埋行程需時?(即係最好幾點由香港出發, 番到香港又會係幾點左右) 多謝各位回答, 感激不盡! 更新: 澳門交通公具收港幣嗎?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

因為你想去的地方, 不太順路.最長最遠的就拾賭場車吧.先拾8:30船, 約10:00到澳門. 出閘找威尼斯賭場車, 先到(乙水)仔威尼斯見識.可到威尼斯內美食廣場休息下. 又或者食件大利豬排飽. 側邊有間博物館. 有文化又可歎冷氣. 十分著數. 哈哈.如果星期天, 可到(乙水)仔手信街旁的跳蚤市場逛逛.跳蚤市場旁有的士站, 拾的士到觀光塔. 在頂樓看風景. 在觀光塔外有巴士站, 請準備零錢. 雖然可用港幣, 但每位約三四元呢.去邊到, 睇你心情啦, 可以去大三巴, 又可以去漁人碼頭. 不要擔心唔識路, 因為線指南清楚又簡單. 我相信這樣有自由行的感覺.最後拾的士到你未去的地方. 2008-06-02 22:55:39 補充: 因為你想去的地方, 不太順路.最長最遠的就拾賭場車吧.先拾8:30船, 約10:00到澳門. 出閘找威尼斯賭場車, 先到(乙水)仔威尼斯見識.可到威尼斯內美食廣場休息下. 又或者食件大利豬排飽. 側邊有間博物館. 有文化又可歎冷氣. 十分著數. 哈哈.如果星期天, 可到(乙水)仔手信街旁的跳蚤市場逛逛.跳蚤市場旁有的士站, 拾的士到觀光塔. 在頂樓看風景. 在觀光塔外有巴士站, 請準備零錢. 雖然可用港幣, 但每位約三四元呢.去邊到, 睇你心情啦, 可以去大三巴, 又可以去漁人碼頭. 不要擔心唔識路, 因為線指南清楚又簡單. 我相信這樣有自由行的感覺.最後拾的士到你未去的地方.

其他解答:

我諗你早d出發會好d(7:00, 一個鐘到), 免人迫, 買來回船票最抵: 香港 <--> 澳門 (特價) 香港至澳門來回船票: (日夜航 $310,包出入境稅) 九龍至澳門來回船票: (日夜航 $280,包出入境稅) 查詢熱線 : 28513913 (旅行社) 落船首先到漁人碼頭, 係隔離, 然后去大三巴行下, 再去觀光塔玩(問下人搭巴士或近邊間酒店最近, 我都唔記得. sor), )跟住去食豬扒飽, 最后去威尼斯人玩(聽講好大, 半日玩唔晒), 最后從酒店搭船去碼頭回航. 其實澳門好小, 坐的士唔算貴, 我都坐過兩程的士, 每程約$30, 你可選擇性地坐, 澳門的士比香港會平d, 約平10-20%|||||o...我去過澳門la~~首先緊係最好要摼番d$$先la!!因為都要用好多$$下ga..你去住威尼斯人酒店的話,二人套房要$4000~5000啦!!只於就係坐酒店提供既旅遊車係5洗淨$的,但係千其千其5好坐的士,5係就好貴嫁..要百幾蚊..去威尼斯人酒店,首先你係咪係香港既港澳碼頭搭船先?!係的話,你到左澳門行出去,根住就會見到一條隊道,過左隊道,你會見到好多酒店提供既旅遊車,next你要搵寫住(威尼斯人酒店)既旅遊車,係ar~仲有1點要提醒你,如果有d陌生人走埋妮同你講:(小姐,你比船票我,得5得?!)你千其5好比ar!!佢厄你ga~~唔好理佢地,總之就千其5好理佢地!!你想去賭場,其實威尼斯人酒店有ga~~你問d職員就得ga la~~如果你係香港既港澳碼頭搭船去澳門,就要大約1~2鐘頭...番香港都係1~2個鐘頭,如果你5係搭香港既港澳碼頭搭船的話,5好意思,對5俚,我幫5到你- -"希望你會原諒!!只於大三巴, 漁人碼頭, 觀光塔, 氹仔食豬扒飽,5係幾清楚!!sorry!!ar係,最後提多你一樣野,你有咩5明,就問人,但係要小心d,有d人會厄你... 2008-06-04 00:14:06 補充: 5好意思~~留左一樣野,對5住!!澳門交通公具都收港幣...買野食都得收港幣ga~~但係會找番澳幣比你的..
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()