close
標題:

跟團自由行

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

8月尾想同男朋友去韓國 但係屋企人一定要我地跟團 我知佢係擔心我 但係我發現跟團有好多野都唔係我同男朋友想去的 聽人地講話跟團但係自由行 我地諗住第一日去就跟佢 之後4日自己去玩 要點做? 佢會唔會唔比你離團咁多日 同埋如果要轉酒店會唔會事先同你講明果d架? thx!!

最佳解答:

其實我建議你唔跟團..兩個人去首爾都ok..因為跟團有好多limitation.. 我今次係自己一個人自由行去首爾..都好安全.. 首爾人好nice.. 佢知你係自由行…你問佢路..佢大部份都會answer u.. 有些仲會帶埋你去tim.. 不過當地人不太會英語…不過佢地會用簡單英語..turn left .. turn right.. 及身體語言... 不過如果你唔識韓文係有些trouble..可以學定一些簡單的韓語去就ok - 好多咁樣的書..再唔係..你可以用當地的 1330 service - 用普通話的..佢地會免費幫你翻譯. 英文的1330 very bad service.. 首爾交通方便.. 周圍都係地下鐵附近.. 而且地下鐵有中文, 英文, 唔識韓文都可以周圍去.. 我住的酒店在江南..hotel cutee - even though is 2 star - it is very comfortable and just right for couples to live 建議以下的地方可自己去.. 好少香港團會去的.. 63 大廈 (63 City) 去睇 seoul 成個city view or夜景, 63 city 仲有 wax museum u can go see ( I don’t recommend the acquarium inside 63 city because it is small), 我本人好推介去漢江公園..係當地人成日去..而且韓劇又成日出現..不過好少香港團會去的地方... 係個度可以租單車..又可以take 漢江river tour at 730 去睇日落..如果同情人去都幾浪漫的.. 另外..coex mall 都有個水族館 – 都可以去.. 我最後建議你去 dragon hill spa 佢係一間首爾其中一間最大的汗蒸幕..係好多其他國家的tourist 會去..但係香港旅行團唔會去的地方..佢好大..如果你有時間真係可以係入面出成日…最好weekdays 去..因為星期六, 日會好多人.. 門口reception auntie can speak fluent English – 同埋用 Asiana airline 票尾仲有半價..真係好低.. This is a website I found of others taking about dragon hill spa http://plainfaceangel.blogspot.com/2008/10/dragon-hill-spa.html 去到機場take bus to hotel is very convenient and when u r in seoul, please take the silver taxi and not the black taxi.

其他解答:

我之前都係跟團之後就自己自由行,但有一個問題就係睇好吾好彩4日都係住同一間酒店,如果你4日都要搬咁就煩好多,因為一早要攞行李上車,夜晚就去第2間酒店,但驚你吾識去第2間酒店,導遊都吾會理你,仲知你自己一早起身攞行李落旅遊車就無問題,最慘係d舖頭無咁早開門,吾知去邊好,如果你同埋佢地一齊食早餐先行,又可能食早餐位置又吾近地鐵站,咁你地坐巴士又吾知識吾識,最緊要係個導遊好吾好人,佢很話比你聽邊到有地鐵站,我個導遊就無咁好人,我話同大家一齊食完早餐先離團,佢就話吾近地鐵站,有日我順氣,跟埋佢地去食早餐,我問個導遊邊到有地鐵站我要離團,佢即黑面,話好遠,吾知係邊,之後我問個影相學生,跟團係有一個韓國學生幫人影相,個學生話比我聽一條直路行就係地鐵站,所以真係睇下個導遊好吾好人,好多因素,其實自由行好過跟團好多。 點解我會跟團,因為我自己一個人去,所以跟團,同埋我知我會買好多野,超磅吾駛罰,係有呢樣好處,我上次跟果間就衰到無人有,但好彩就4日都住同一酒店,去地鐵鐵都好近。 其實你應該係頭4日自己去玩,第5日就要跟返團,因為第5日係吾夠時間,2點半就要坐車出機場,會好趕,食完早餐會去睇水晶,之後幾個鐘就去明洞行連食午餐,跟本係無時間。|||||冇錯有一些人都係咁架,佢地會跟團去。到左第二天就開始自己去玩,唔跟大隊。但佢地會住返本來團既酒店,因為自己去另訂酒店住價錢一定會貴。若果自已訂酒店邊有五星級住,當然你好有錢就冇問題。 點解唔比你離團,這是你的自由。但你必須跟領隊事先講明,唔係突然唔見左你地兩個就大件事。佢自然會話你知會住咩酒店同幾時回程,到時係機場等。否則你地就冇機票返香港﹗(唔可以stay behind,你想既話就必須報團時事先告知旅行社。)不過,好少人會咁留係韓團。自由行就另計。
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()