close
標題:

觀塘區中學banding+校風 急...........

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我是band1尾,band2頭,統一派位時應選邊間? 我有幾間心儀,不知banding同校風: 1.觀塘官立中學 2.新生命教育協會呂郭碧鳳中學 3.聖公會梁季彜中學 4.寧波第二中學 請各位幫幫忙! 更新: 我是男 全級考十幾,全級約一百人 更新 2: 我既英文麻麻,只是拎C,入英中適合嗎?入左後會唔會跟唔上?

最佳解答:

其實4間學校校風都幾好 只係banding上有分別 觀塘官立中學 band1中左右 新生命教育協會呂郭碧鳳中學 band2頭 聖公會梁季彜中學 band2中 寧波第二中學 band2中 我覺得你全級考十幾係絕對可以博下banding更高既學校 例如聖言中學同埋瑪利諾書院 當然觀塘官立中學都係一個唔錯既選擇 不過如果你係想穩陣D既話就可以揀蒙民偉書院 以上既學校都係英文做主要教學語言(呢點我覺得係相當重要,因為你之後升大學大部份時候都係用英文上堂) 但其實揀學校係好個人既選擇 除左程度之外 校舍位置,學校特長,教學風格同新高中選修科目等等都係考慮因素 總之一句講哂就係要揀一間係適合自己既 我就認為你係適合band2頭以上既學校(英文為主要教學語言既話則更佳) 希望你睇完之後會細心分析同埋入到自己心儀既學校啦 (最後八掛想問下點解你個級咁少人既:P)

其他解答:

寧波二係band 2頭|||||觀塘官立中學Band 1 頭 你應該考5到 - 新生命教育協會呂郭碧鳳中學好似Band 1 尾 可以 - 聖公會梁季彜中學好似Band 2 頭 Sure OK - 寧波第二中學 Band 2 Sure OK 我suggest 你入新生命教育協會呂郭碧鳳中學, add oil ^^
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()