close
標題:

尖沙咀MAX SALON 係邊到?

發問:

如題...尖沙咀MAX SALON 係邊到? 我係下面條link 見到有人介紹過 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006111201341 電髮係咪真係鐘意俾幾多就幾多? 有冇人係max salon 到電過髮? o 唔ok 架?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Sorry not sure but don't go the one below 不負責任的Salon 尖沙咀 Aroma Collection唔好去 之前我上綱D人話Aroma Collection整頭髮好於是我上星期三去剪髮,剪得都OK所以入咗會有八折而且星期四再去電髮因星期六去飲。 其實電出來係好睇但我唔鐘意前面陰太曲所以星期五去再整過。 点知當我同個髮型師溝通緊的時候,其老細話要換人但我話唔洗,但佢地一定要我也只好接受。 点知換咗個叫TAN0的重死,佢同我再修剪過又話送多個焗油,点知整到我D頭髮半直D曲無吟D。 另外個經理NELS0N又話唔收錢幫我整番同如果我自己整唔到可以去洗頭唔收錢。 点知洗咗3次頭佢地就話要收錢,而且話無講過話唔收我錢,吟我話你地整wor咗我個頭要求退錢,NELS0N又話唔退, 佢又話自己唔係負責HK公司又話唔係HK唔再同我講就收綫。 我同佢講如果當日你地整到我個頭咁樣我根本就唔會比錢現在收咗錢就咁對D客。我話告佢地,佢話你鐘意啦!! 你地話剪頭髮加$100入會=$179(八折)+$560電髪=$739+Tips$121(每次洗頭唔開單Djunior係無錢我自己比佢地) 所以D不負責任的Salon一定唔好去

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()