close
標題:

help! 有d野唔識寫-_-搵高手教路

發問:

我個assignment 要介紹一個地方 跟住仲要搵一個地方比較, for 旅遊的, 800-1200字 應該點分配同點寫好呢 最唔識寫introduction 連第一句都諗唔到-.- 小弟第一次寫assignment help plx > 更新: 講真.我講果到無特色 亦都無 景點-.-我真係比我阿sir吹漲-.-

最佳解答:

你份功課係咩科黎ga??? 其實寫introduction唔難的.. 你可以咁樣寫...(例如你要介紹法國) 今次我要介紹的地方的法國,法國人口有xxx人(之後再簡略一下佢在地球上的位置)。可以既話再加插圖片(如果佢冇話要圖只係要文字就咁文字都得)...再簡略講講佢地d平均每年既旅遊人數~~其實開頭可以寫關於法國的(基本)資料..唔駛多! 基本資料例如係人口、氣侯、旅遊季節等等~~ 之後下一part可以寫名勝同埋旅客一定去既地方..同埋食物方面既資料~~ 再下一part你就諗..一個地方同你介紹呢個地方係相似的地方~~如果係法國..你就可以寫德國....同樣再作上面的分析~~~即是又係寫簡介咁~ 最後你就結尾搵出兩個地方邊個多人去多d同埋原因! 800-1200字唔難字..係咁易都有幾百字..我驚你會超字ja~~所以簡單講就可以的了!包你合格~ 2007-06-07 16:49:57 補充: 一定有gawor~~唔多唔少都會有..你上網check下啦!如果冇咪講下d氣候羅!吸引人既地方一定有ga~~就算係埃塞俄比亞都有啦

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你先寫果到d名勝古蹟同埋果到有d咩特色特別d野
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()