close
標題:

倉鼠A和B

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有2隻倉鼠,,分別叫A和B,,A係先買的,,B係後買的,,A本身好乖,,但係一放咗B落去,,A就攻擊佢,,超主動撲埋去攻擊,,跟住B超慘,,點算,, 我試過好多方法都唔得,, 點算???????

最佳解答:

一定要分開佢地,唔係到有死or傷時先分開,就太遲了 A.倉鼠打交係因為佢地本身就係獨居動物,根本唔適合同其他鼠一齊住既. 佢地既地盆意識好強,到發情既時候先會一齊,我睇書講過,外國既倉鼠繁殖場,都係一隻籠一隻鼠,再到交配既時候先放埋一齊一段好短既時間. 我覺得一定分開佢地,如果唔係,好易打死打傷晒.我細個時都試過一籠放兩兄弟,個籠好大,有2間屋仔,2個瞭望台,都一樣打到頭都甩,就算係再大既籠,同性唔同性,係咪同一胎,其實都會打既. 而家你好彩見到佢地打交,就算佢地初初唔打,其實之後都好易再打,特別係鼠鼠夜晚活動既多,半夜打起上唻,你又唔知既時候,仲危險.我細個既時候都試過覺得2隻鼠好似好fd咁放埋一齊,同一胎,我出去一陣返唻就打死晒啦. 除左打交受傷易死之外,其實我覺得對佢地都會做成心理壓力,鼠鼠好細膽,嚇親都好易有病.聽過人講,2隻鼠打過交,之後其中一隻就成日忽然就叫,有時又有人行過都好驚好驚呢! 希望你考慮下唔好俾佢地一齊住啦.就算初初打交唔死,受傷受嚇都唔好啦! B.唔知被打既鼠有冇受傷呢?有冇流血?記得檢查清楚佢地有冇事 打交受傷既處理方法如下 1)有流血既話,用藥用棉花咁住傷口,用外傷既藥同佢搽,小心唔好整到眼耳口鼻. 2)同其他鼠分籠,因為鼠鼠係獨居動物,好易出現打交情況,如果受左傷仲勉強佢地一齊,會令情況更嚴重. 3)冇受傷既鼠,都必須要仔細檢查一下真係有冇受傷 4)佢地兩隻都受驚啦,受驚好易會有其他毛病,同時要keep住檢查佢地既身體同排泄物有冇其他異常 5)保持個籠乾爽清潔,避免細菌感染 6)如果有內服既"外傷素"就可以俾鼠鼠飲住先,但嚴重成咁其實都係要盡快睇醫生先係最好既方法 7)如果流血既情況嚴重, 其實都幾難止血,因為鼠鼠本身會爪會咬,如果都係止唔到既,俾佢試下自己處唔處理到.都係唔得既都幾危險,鼠鼠咁細隻,如果不斷流血,好快就會失血過多...盡快帶佢睇醫生啦. 8)睇醫生既話可以考慮一下. 愛護動物協會診所資料: http://www.spca.org.hk/chi/vet/vetclinic.html (需入會) 愛護動物協會流動醫療車資料: http://www.spca.org.hk/chi/vet/moclinic.html C.唔知你兩隻鼠係一男一女定同性別,如果係一男一女仲有機會會繁殖,咁就仲多問題會發生,好希望你可以考慮一下一籠一鼠,原因如下: 1)倉鼠天生根本就係獨居動物,根本唔適合群居,就算兄弟姊妹,同性別or唔同性別,都一樣可以打到死晒.睇書知道,外國既鼠鼠繁殖場都係一籠放一隻鼠,到發情期先放埋一齊一陣既 2)鼠鼠既繁殖速度好快,而且繁殖鼠鼠有好多問題(例如鼠媽媽有機會會食bb,bb未戒奶就打交但又唔分開得),就算樣樣都解決到,都會令鼠鼠既生活質素下降,鼠媽媽生育後壽命又會縮短(甚至難產),好多隻鼠又會有第d問題,所以真係唔好俾鼠鼠生bb呢 3)可能你會話鼠店既鼠咁多隻一齊都冇事,但鼠店既鼠仲好細,所以唔會打得好犀利,而且你睇到鼠店既鼠既時間都未到深夜,唔係鼠鼠最活躍既時候,所以未必俾你見到有咩問題.但我曾經見過,鼠店一堆鼠入面,有隻鼠已經得返d白骨…所以鼠店講既野,,唔好盡信,鼠店有鼠死左都唔會俾客人知呢 4) 就算兩隻鼠初初唔打交,其實之後都好易再打,特別係鼠鼠夜晚活動既多,半夜打起上唻,你又唔知既時候,仲危險.我細個既時候都試過覺得2隻鼠好似好fd咁放埋一齊,同一胎,我出去一陣返唻就打死晒啦 5)可能會諗鼠鼠會怕悶,但其實鼠鼠天生獨來獨往,只要有足夠既空間同運動(一個轉輪都ok啦),鼠鼠就唔會悶 2007-07-27 19:06:03 補充: 我細個時都係一籠放兩隻鼠,好多鼠店同朋友家人,都講左不少方法話可以放埋一齊,包括沖沖後放埋一齊,2個籠係互望到,分開幾日冷靜下,所有物品買兩樣,同性別,唔同性別,同一胎所有我都試過,唔止一次添,但次次都真係會再打,好彩既就打傷,唔好彩既就死晒,所以真係唔敢再試,而我一籠一鼠之後,鼠鼠身體都好左好多,唔會有外傷,驚嚇,傳染既問題,大部份都係冇病過,最後老死,病都係老時有腫瘤

其他解答:

分開A和B 我..............|||||你2隻鼠鼠係男仔定女仔牙?? 同埋點解你唔諗清楚先再買第2隻呢?? 同埋點解要擺埋佢地2個一齊養?? 係唔係冇籠or想佢地生bb之類* 其實如果你唔想有d咩野發生既話,,最好真係唔好再比佢地擺埋一齊 第1.你擺埋佢地一齊,,佢地都係打交既..已經唔好架喇,,嚴重d既真係傷左/死左你會點? 第2.比著佢地冇事既..2隻打完交既..一定會有左戒心,,會驚比人再次傷害.. 防範心會好強..有機會連你都會襲擊架!!*知道嗎?? 同埋可唔可以講下比我地知你如咩方法?? 其實如果一隻鼠鼠慣左自己一個生活*冇喇喇多左一隻自然就會驚 同埋佢會覺得有敵人架* 如果你真係要將佢地放埋一齊*有方法既,,但可免則免喇=] 你試下將隻a鼠用開既所有野洗一次,,令到冇哂所以氣味!!* 連玩具,,水樽,,食物兜,,總之一切既野都要洗得好乾淨!!* 之後就同佢地分別沖涼*沖走哂佢地身上既味!!*.. 跟住就可以試下比佢地試下放一放埋一齊,,*最好靜d*.. 假如都係出現打交情況*我想還是算了吧=[... 你都唔想佢地有事架ma*,,係咪,,,=].. 希望你會明同埋希望幫到你喇|||||分開牠們吧 鼠鼠簡介 倉鼠,英文名叫 "hamster",是於1829年於西伯利亞附近一個城市被發現,直至現在成為愛鼠之人的寵物。佢地識得將食物收o係腮既兩邊,好似倉庫咁,所以叫做倉鼠。倉鼠是一種小型齧齒類動物,意思是牠們的牙齒會不斷地生長,故需經常磨牙以保持長度和外形。一般倉鼠的體長約 7-14cm,體重約 100-150g,壽命約2年。 倉鼠是夜行性動物,日間是睡覺,晚上才活動。倉鼠係群體生活既,佢地一般都好合群,不過亦有d倉鼠係性格孤僻既。他們的壽命很短,平均只有年半至二年多,四個星期大的倉鼠已經成年。他們與老鼠不同,他們有一條很短的尾,甚至沒有尾巴。牠們的腹部毛色雪白,沒有體臭,而尾部和四肢則極為短小,有少量白毛包圍著,透出粉紅的膚色。所以倉鼠給人的印象是:滑稽、清潔、充滿好奇心、純真和活潑。|||||最好既方法就係將兩隻倉鼠分開一個星期先。 (一個星期最好,不過兩三日都ok既..) 跟住先再將佢地一齊生活, 等佢地慢慢適應一下先, 如果再唔得既... 唯有繼續再將佢地分開啦, 不過可以將佢地兩隻既籠放埋一齊, 咁就可以比佢地一齊, 又唔洗怕會打架啦!!|||||其實倉鼠好有地盤觀念,除非佢地係一齊長大,或者係先後買返黎時,佢地都仲係bb,如果唔係,實打交! 仲有每一種鼠都有不同的性格(當然有例外啦),尤其你養兩隻不同品種的話,你一定要先問清楚店員,牠們會不會打架! 現在你唯一可以做,就係千萬唔好再嘗試將佢地放埋一齊,有一種倉鼠籠,係中間有閘,防止佢地打交,分左右,你可以買呢種籠比佢地住,或分開兩個籠!通常賣龍貓,倉鼠地方都有得賣,你可以去問下!|||||要分開佢地。 倉鼠A可能覺你不錫佢,淨係錫倉鼠B,所以就攻擊倉鼠B。
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()