標題:

我想整直d頭髮

發問:

我係男仔 d頭髮天生就"戀" 我想整直佢 唔知有冇方法可以永遠整直d頭髮?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

去拉直或者遊離子.. 呢D都系又快見效兼吾系太傷頭髮既.. 傻女_要整直D頭髮邊可以吾傷AH... 前面個幾個人既方法都會傷頭髮.. 只不過冇負離子甘傷者.. 想懶D就可以用呢幾種方法.. 只要KEEP住日日洗頭就OK喇.. 如果某日冇沖到涼第二日就要做返焗油.. 甘樣就會KEEP得耐_而又吾系好傷喇.. ' 我覺得可以用直髮膏整直去呀。 用3個字度既時間D頭髮就可以直d啦。 時間視乎你想頭髮幾直啦!!!! 再唔係用 詩芬瞬間直髮泡沫(紫色的) 我覺得都ok…

其他解答:

永遠直我認為除非天生la!!~ 我suggest你去電直..同師傅講..唔好電咁貼!!~同佢溝通下la... 1係買直髮夾..咁就傷頭髮..[if你日日都夾] 再唔係買直髮膏,,就平D!!~負離子就貴D la..視乎你個budget..=]
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()