標題:

我想幫大B女開咀,改妝,霧面....

發問:

我好想幫b女開咀同刻咀,但無從入手,有無人可以比個步驟過程比我,最好有相睇(就算無過程相,完成相都可以,可以比我參考吓呀.) 另外我想幫b女改妝及霧面,其實之前我幫亞b磨過面,但好似一達達咁,個妝又唔混,有無人比d秘訣我呀. 或者有無人知邊間舖頭幫人改b,最好有地址,Thx!

最佳解答:

http://thesis.kitlin.com/ 你可以去睇睇 , d 改b 動畫好得意啊 ~ 如果一達達咁呢 , 你可以幫你亞b再磨多次 ~ 你應該用乾粉彩油 , 之後用綿花棒抹下就ok的了 ! 至於開咀呢...有一定既風險 , 你亞b有可能 " 偉 " 容... 如果冇乜需要 , 都唔好搞呀 , 比 d 改b 舖頭改最好 ! --------------------------------------------------------------------------------------------- b 爸係chic之堡3樓 , tel : 82018680 兆萬地庫 2 樓有間叫 bhc , 好似有幫人改 b 的

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()