標題:

有關Accounts補習 : B.T.Chen Vs J.Hung

發問:

Hi ! 我係CE學生 , 如果補 Accounts 英皇B.T.Chen好 , 定遵理J.Hung好? 如有其他tutor , 可介紹 !Thanks!!!

最佳解答:

我而家補緊B.T. CHEN. 都算學到野既. 不過佢既用語有時比較俗. ( 當然唔係粗口NA -0- ) 同埋佢教野太快. 我本人覺得佢一般. ( 如果你要求唔係好高既話 ) 無奈我俾左$$廢事轉黎轉去. 聽D同學講話現代教育既FRENDA SO好好. 一來有名氣D. 二來佢D NOTES都好詳盡. 雖然我未補過. 但係我諗佢都應該幾好. 但係至於遵理既J.HUNG, 我就未聽過關於佢補得好唔好既事. 如果你想補ACCOUNTS, 我提議你去補FRENDA SO. 之不過如果你想報精讀班既話. 英皇既CAPTURE A 精讀班係分四堂, 共$410蚊, 視像教學, 我諗你而家報都仲趕得切. 但係FRENDA SO果邊就唔知會唔會FULL左. 你可以打去問下既. 其實你除左考慮邊個教得好之外, 仲可以考慮下D堂數適唔適合你既. (: 希望幫到你NA. --- 以下係從現代補習個網度COPY出黎既. Frenda So MBA; FCCA; FCPA; ACMA; ACIS; ACS; ATIHK; LMLCC 獨1無2 絕頂演繹 《星島日報》及《東方日報》會考會計科專欄作者,《太陽報》會考及高級程度考試會計科專欄作者,《新報》『學科看世界』會計篇專欄作者,更成為壹本便利的『完全會考天書』作者之一。 曾接受各大傳媒專訪,包括TVB《星期二檔案》、《英文虎報》、商業二台、新城997電台及壹本便利的青雲路,談論學習會計竅門。 同學得益良多,更有考獲佳績者指蘇Sir將其一生命運改寫。 想知道更多可以CLICK入http://www.modern.edu.hk/ --- 呢個係係英皇度COPY出黎既. B.T. CHEN 曾先後任教於港島區著名女校跑馬地聖保祿中學及銅鑼灣聖保祿學校。其所教學生在AL會計科中考獲C級或以上的優良成績高達75%,而合格率更達100%的紀錄。 接受香港中文大學之《大學線月刊》訪問及被譽為會計科補習天王。 被《壹本便利》及《Teens》問卷調查中選為全港最受歡迎會計科補習名師,並獲得最多學生推介。 被《蘋果日報》教育專欄稱讚陳Sir的補習學生之成績相當突出,獲取A、B和C級的學生很多。 曾應邀擔任《明報》教育網之會考會計科模擬試題作者。 曾應邀擔任《壹本便利》完全會考天書之會計科作者,其貼題命中率高達90%。 曾應邀擔任《星島日報》前程教育月刊之會考會計科專欄作者。 曾應邀擔任「有線電視」、「香港電台」及「新城電台」之會考會計科主題嘉賓。 曾多次應邀擔任「學友社」及「香港學生福利聯盟」(SWA)會考講座會計科主講老師,其試題趨勢分析的準確度極高。 最近連續四年之會考狀元蘇漢昌(皇仁)、梁領彥(張永慶)、賀錦輝(皇仁)、周祉樂(皇仁)、林成豐(皇仁)及蘇健武(張永慶)皆是陳Sir之補習學生,足以顯示陳Sir極具實力。 曾於特許公認會計師公會(ACCA)公開考試其中一張試卷考獲全球最高分數之會計狀元亦曾是陳Sir之學生,可謂名師出高徒。 http://www.kingsglory.edu.hk/ --- 由於遵理既無法COPY. 所以就咁俾個網址你NA. (: http://www.beacon.com.hk/quicksearch.php?schar=HUNG&mode=q

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我以前d a/c 勁差...次次考試都唔合格, 心諗會考肯定唔使旨意合格啦! (連老師都覺得我冇得救!) 跟住d同學仔叫我一齊去補bt chen, 發現有好多fd都補緊, 上佢堂一d都唔悶,教學生動,當然你亦可能覺得佢講野俗,但我地就上得好開心, 同埋佢講解得幾好。 仲有tips都準...其實我主要勁溫佢d文字題(part a) 結果我竟然合格到, 勁開心! 我同學仔仲拎到A tim呢!|||||現代的F. So 出名D
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()