close
標題:

我唔知e+洗唔洗割包皮..~!!(20)

發問:

我唔知e+洗唔洗割包皮..~!! 我係沖涼果時..試過翻起.. 成功露出龜頭.但只能露出龜頭.(要翻到邊度才算成功) 成功露出龜頭.但只能露出龜頭 (咁會唔會有事) 有時..我會覺得我的膀胱的中段比較脹(咁會唔會有事) 我勃起時..不能.[完全].露出龜頭.(咁會唔會有事) 我有[曾經]呵尿時覺得有痛楚.在這天大部分時間都有點想呵尿又會呵得很少..呵尿時又會有少量痛楚痛...(我是有病嗎?不過現在很少發作..但我都想知係咩事) 最後,我想知係幾歲割包皮會好d!! 問完..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我唔知e+洗唔洗割包皮 你可以先去醫生度檢查吓, 有d case, 未必一定要割! 包皮能否翻開露出龜頭,那就要看你本人自身的認識哪,身為男性在發育時期到成長後期,每天都要在洗澡時清潔身體外還要清潔陰莖和翻開包皮露出龜頭來,要和女伴有美好人生及生活,每天一定要造的,直到永遠。 在清潔身體時同時利用浴液淘在手掌輕柔地翻開包皮清潔龜頭啊,在初期會有一點點痛的感覺,由其是當你用手接觸陰莖時,陰莖自然而然地勃起,包皮由於陰莖充血而發硬,把包皮拉緊很多呢,在這時請你用溫柔的手掌慢慢地翻開包皮啊,初初有一點唔舒服,做多幾次就無問題了。 這樣做一直做到陰莖勃起包皮能輕易地翻開就可以了。你可以自我測試的,就是當陰莖勃起時用手掌握成一圈,把陰莖對著手中圈插入圈中翻開包皮露出龜頭在圈中至圈外呀,但不用太大力握住陰莖的,如果這時龜頭和包皮有痛的感覺,你可用一些BB油或潤滑劑淘在陰莖、包皮、龜頭上問題解決了. 又或者咁,慢慢訓練塊包皮頸口開大d,慢慢個開口就可以闊到成個龜頭出左黎咪唔駛割包皮喔! 普通私家診所, 唔可以做割包皮手術架, 要去家計會HK$3,000元 私家醫院HK$4000 ~ HK$5,000

其他解答:

露得出龜頭又唔左到性愛就不用割包皮啦 不過就要衛生d 清潔好d才唔生細菌 就不用割包皮 另外呵尿時覺得有痛楚同呵得很少這點就建議睇e生啦 因我們唔係e生腸了就會安心d啦|||||你幾歲呀- - 你細既話好正常姐- -個性功能都未成熟- - 去wc戈陣痛,,冇咩野既- -好正常..因為入面d細胞係到分裂所有有d痛,,我都有禁既情型,,所以我好清楚...睇過e生話冇事,,正常..青春係禁 你起唔到機就要睇e生啦,,禁就唔正常
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()