標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

整生果容俾BB吃

發問:

請問點樣整生果容俾BB 吃呢.同同埋點樣煲到靚煲仔比BB吃,有D咩選擇,她依家六個月大,可以吃咩呢

最佳解答:

你俾蘋果蓉及木瓜蓉 BB 食 , 可幫助消化 , 用匙羹挖出蘋果或木瓜肉 , 比搾汁更好 ! 因橙有致敏元 , 若有氣管敏感或咳嗽 , 便不要吃了 , 不吃橙 , 可用奇異果蓉代替 , 奇異果的維他命 C 比橙更豐富 , 又不會有致敏元 ! 因香蕉容易飽肚 , BB 食了香蕉便不想吃正餐了 ! 有很多食物可煲粥 , 令 BB 吸收到不同營養 , 有蘿蔔粥 , 可將紅蘿蔔用磨薑器磨成蓉 , 粥仔將近煲好 , 將紅蘿蔔蓉混入粥內煲熟 , 多食紅蘿蔔 , 對眼睛有益 ! 另有菜粥 , 將白菜切成很細 , 粥仔將近煲好 , 將白菜蓉混入粥內煲熟 , 多食蔬菜 , 對腸胃好 ! 也有雞心弼 , 將雞心洗淨 , 一個雞心切為二 , 粥滾的時候 , 將雞心放在粥面煲熟 , 雞心不要給 BB 吃了 , 但粥便吸收了肉味 , 粥會很香甜的 ! 而最好味又有營養 , 多吃會令皮膚光滑的 , 不外乎魚粥了 ! 由我 BB 的年代開始至今我的小寶寶 , 都用鯇魚腩或大魚腩煲粥給 BB 吃 ! 因鯇魚腩或大魚腩的骨又粗又大 , 不怕有骨混入粥內 , 不會哽到 BB, 粥仔將近煲好 , 不要切開魚腩 , 將整塊魚腩 , 放在粥面煲 , 煲好後 , 取出魚腩 , 粥便吸收了魚的精華 , 若你有心機 , 可將魚放在碟上 , 慢慢揀出魚肉 , 混入粥內給 BB 吃。 2008-03-31 14:08:48 補充: 忘記提醒你 , 任何粥都不要放調味 , 最好連鹽也不放 ! (1) BB 吃了調味 , 容易腸胃有問題 (2) BB 將來大了 , 有很多機會吃味精 , 所以應在 BB 時期 , 盡量少吃調味 , 多吃新鮮原汁原味的食品 (3) 若你經常給 BB 吃有調味或味道重的食物 , BB 便會懂得分辦那些較好味那些不太好味 , 到時 , BB 便開始揀飲擇食 , 甚至不肯飲奶了 !

其他解答:

我自己就用個D我地平時刨薑蓉的工具來整蘋果蓉.....而我對孖女六個女大個時都開始可以比D蘋果(首選),皇帝蕉(間唔中), 金奇異果(都係間唔中)...另外一歲前唔好比橙佢食... 而煲粥你我會用日本既珍珠米, 我個人覺得煲起來棉D~稀杰較易控制, 我一般都係比瘦肉 (水展部位--因為冇咁肥 煲完粥都仲好林, 比BB食少少又得, 大人食返又得), 另外最好落塊果皮 (記得刮郎)... 另外, 我會比下列的食物我個bb食, 比你參考一下, 但你自己記得留意食完後有沒有敏感喎 ... 菜心, 蛋黃 (少少好啦, 記得暫時唔好食蛋白), 咁細個未消化到架.... 蕃茄, 南爪, 紅蘿蔔 (記得一星期只食一次), 大眼雞.紅衫魚(沒有魚鱗最好唔好比bb食).......等等|||||可以吃一茶匙蘋果容或一茶匙香蕉. 將蘋果去皮,用茶匙刮小小,慢慢喂食就可以啦 希望幫到你!|||||你可用去皮的蘋果、啤梨、烚熟的紅蘿蔔、薯蓉、菠菜,再用攪拌機打成蓉比bb食。 至於粥仔,你可用豬肉、雞肉碎或魚肉煲粥,但不要加入太多調味料,因bb試過太多的味道就會容易不肯飲奶及容易引起腸胃或皮膚敏感。
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()