標題:

復活節麗江自由行. 請給予意見!謝.

發問:

hi all. 我想同女朋友2個人返大陸自由行. 聽講麗江都幾靚. 但係我只有4-5日時間. 希望大家可以幫手提供我一d有關麗江好去處.! 等我地係不足既時間下. 有充實既活動! 謝

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我諗如果男女朋友去, 活動唔使安排得太密, 否則會變左為去而去... 我諗一D清靜嘅地方會比較適合你地... D1: 1105 到麗江機場, 坐的士到古城, 有很多旅店, 可慢慢揀, 安頓後再細心逛逛古城, 在上萬古樓嘅路上找找到瀘沽湖嘅二日一夜車票 D2: 0830 乘專巴到瀘沽湖[帶學生證(如有), 可半價], 到達時大概1700左右, 找旅店, 好好享受一下寧靜嘅湖江山色 (如覺不夠, 可多住一日, 只要回去時打個電話比佢地*留位就OK) D3: 下午回到麗江, 多住一晚 D4: 早上坐的士到束河古鎮, 果度比麗江古城更寧靜, 更舒服, 你地可以到處逛逛, 吃吃小點, 喝喝咖啡, 安安靜靜的過一天 D5: 坐的士到麗江機場回香港, 準備聽日繼續摶殺!! 雖然行程係比較浪費時間, 但總好過鴨仔團式嘅遊覽, 寧願用多點時間去感受一個地方, 比你去哂所有景點來得好, 除非你想返到香港後嘅勞累程度同平日返工冇分別... 旅途愉快! *佢地會比張乘車證你, 你跟證上個電話打去就得。

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()