標題:

AOC征服者入侵

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我玩征服者入侵 IP連線 可是怎麼連都連不到對方 可是其他同學都可以 我IP都有輸入正確 防火牆 防毒 都關了 可是連線都搜尋不到對方 要怎麼樣處理才能玩? plx help me ~~~

最佳解答:

上面既講法我唔認同@@ 我觀塘區同fd(都係觀塘區)都玩到... 不過我都有d fd係開左之後,我地點都入唔到 唯有既解決辦法係搵第2個開,叫佢入 另外有個唔知關唔關事既原因 你睇下開個人係咪用浮動ip啦 好似有影響

其他解答:

AOC征服者入侵是要在不同區域玩的 e.g 觀塘區 不可和觀塘區玩的
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()