標題:

一個人去澳洲旅行, 最緊要帶咩去???

發問:

一個人去澳洲旅行, 最緊要帶咩去??? passport呀, 錢呀, o個d我知啦, 不過自問我係一個粗心大意o既臭男人, 唔知有冇d咩要帶而我又唔為意要帶.... 請幫幫忙提提我呀... thx!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

除左要copy定d passport、保險單,記得帶$同埋credit card外, 我上次自己一個女仔去澳洲玩帶左一袋隨身藥物,有d感冒藥止暈藥止"肚or"藥等等,以備不時之需,去普通診所叫醫生開d藥比你去旅行就得! 我仲帶左一個adaptor,因為澳洲既電插頭同香港唔同,如果唔帶一個去會用唔到自己d隨身電器,如叉唔到手提電話d電同notebook既電。你係香港賣adaptor既鋪頭同佢講話要澳洲/中國既adaptor就得啦!係三隻斜斜地既幼腳。 帶定ipod/ mp3/ psp之類既野解悶,如果唔係四圍去玩坐車會好悶,因為通常旅遊景點係o係好遠既地方,有時要坐好耐車先去到。 暫時諗到係咁多,再諗到就黎過話你知!!! 玩得開心d呀! 2007-03-01 19:46:31 補充: 仲有呀,如果你去alice spring之類既沙漠地方玩,可以帶個睡袋~因為去到果邊通常都有一晚要camping!

其他解答:

我上年都係去澳洲旅行 除左有証件copy之外 我仲有係呢個網http://www.ekit.com/ekit/home/登記 佢有一個travel tool0既功能,可以Store documents online 將d credit card,insurance,passport等等copies upload左上去 萬一咩都唔見哂0既時候你都可以搵倒呢d資料 or copy~ 同埋佢話連佢d職員都睇唔倒,得你自己可以check倒~ 希望可以幫倒你啦|||||Photocopies of your passport. One copy to keep at home. One copy to bring with you. Even if you come in summer, you need to bring a fleece jacket with you. It can be cold at night.
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()