標題:

5月同媽媽LA自由行,有無好提議

發問:

我同媽媽(70歲) 於5月中會去LA玩10日及西雅圖3日(第一次去美國及已有visa), 應該會參加當地觀光團及去dinesy, 有無好提議必須去的景點, 或代安排行程, thanks!! 更新: sorry, 我漏左講, 我有朋友住LA & 西雅圖, 所以會順道探他們!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有個70歲嘅老人家絕對唔贊成去美國自由行 要去嘅話就在香港跟團去比較安全 如果到時有乜事點算,你應付得嚟嗎? 唔怕一萬至怕萬一,美國最麻煩同最頭痛就係有事要入醫院 跟團去包機票食宿,行程活動,交通安排咩都照顧周到 報個西岸觀光團去加州嘅迪士尼樂園同環球片場 有D團包埋去拉斯維加斯&大峽谷 除非你話有親友在美國咁又唔同 如果你地有親友在西雅圖就玩完至跟團去LA玩再回西雅圖走人 如果親友在LA就直去LA玩完先去西雅圖 就在西雅圖玩完就搭機返香港唔洗再去LA 建議係咁自己考慮啦

其他解答:

many thanks for your information. It can help me to solve some problem.|||||如果你去LA,當然最緊要要去Disneyland同Universal Studio. 不過如果你媽媽年紀比較大少少,又唔係咁鐘意玩機動遊戲既話,咁呢2個地方都唔會有太多野玩.另一個好地方當然係荷李活同比華利山. 呢2個係行街,睇風景同買手信既好地方.比華行山就比較多名牌既店舖. 至於Seattle,遊客一定會去Space Needle睇,因為係Space Needle可以睇晒成個Seattle既景色.但記住一定要好天好上去睇,如果唔係比人厄左幾十蚊. 仲有既就係一定要去Pike Place Market.因為果度有最出名既魚市場, 仲有第一間Starbucks. 仲有一架可以出海既"車".車上既導遊會先車你地係Downtown Seattle兜一陣,跟住就會落水,出海兜下. 如果要睇夜景,Space Needle唔係最好既選擇.睇夜景最好既地方係一條叫 "Queen Ann Anveue"既地方. 係果度,睇夜景比係space needle更靚. Seattle最出名唔單止係starbucks.仲有boeing. 你可以叫你朋友車你去,果度有好多前空軍戰機,甚至有前總統用既空軍一號. (大部份飛機都可以入機艙睇). 其實Seattle就無乜野好玩,都係遊覽多d. (唔好意思,因為我住係Seattle,所以我會對Seattle比較熟d,但我都有去過LA,以上既都只係我自己去過,覺得一定要去既地方) 仲有一點要注意既地方係最好過左9點後出街,始終美國夜晚會比較危險.如果要係要出去,一定要叫你朋友車你. 希望你玩得開心d喇 =]
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()