標題:

是否不該比佢裝修呢?

發問:

搵到合適做飲食的舖位,但個則師全包要四十萬(約 300-400尺24個位),唔知會唔會太貴呢?有人做呢行嗎?快給意見,thanks! 更新: 感謝大家的回應,其實我都覺得很貴,又唔係大間,都唔洗豪裝,但佢又話如果你話貴30萬都得,不過用cheaq野,有咩手尾我好難同你跟.有無邊間好介紹呀!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

視乎你的要求係點, 四十萬如果可以裝修得好靚,其實都唔算太貴, 但最好當然係揾多幾間報價, 我個朋友最近幫一間茶餐廳做, 全包,約1500尺,80個位,收間公司50萬, 呢間餐廳已經係第二次揾佢裝修, 我諗都係佢做得好人地先回頭再揾佢做, 如果你有興趣,我可以俾佢個電話你自己去聯絡, 不過依家係旺季,佢最近好似好忙,唔保證佢得唔得閒, sam

其他解答:

我老豆做呢行,佢都話好貴
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()