標題:

去韓國..有咩化妝品,護膚品抵買??

發問:

就黎去韓國啦 有咩牌既化妝品係平過香港架? 又有冇邊隻護膚品呀,mask好用?

最佳解答:

我剛剛係韓國回來~ 個邊d化妝品店真的超多~ 其實差不多9成化妝品都比HK平~ 如果你想買香港都有分店既韓國化妝品品牌, 你可以揀missha~ 韓國missha比HK價錢平4-5成~ 我平時用開Missha既water supply lotion, 係韓國買都係8800 won, 香港要成百幾蚊一支架!! 而且都好潤, 值得一買~ 佢d化妝品都好平!!!!!! mascaur 都係廿幾蚊一支~ 仲有3隻色(黑, 啡, 紫)揀!! 另一香港有分店既laneige , 係韓國買都會平d~ 不過就唔會平太多~~ 因laneige係韓國都屬於高檔牌子~ 最抵買係water sleeping pack! water bank essence都值得買, 雖然唔係平HK好多, 但至在買個支野會另送幾樣旅行裝既cream同emulsion~ HK要買滿800蚊先送ga!!!!!! 佢隻粉底都好好用~ 我一直用開~ D粉好薄~ 去到可以試買~ 以前HK都有Face Shop, 但唔知點解執晒... 我以前好鐘意用佢隻lotion~ 因好保濕!! 韓國都係買六十幾蚊支, 我就入jor兩支貨~ 可以試一試~ 我見佢d mask都好平, 你可以一試~~ 其實我覺得去得韓國, 可以試下HK無分店既化妝品牌! 如果想平既話, 可以去Etude House~ 係韓國任何一個角落都會見到佢踪影! 佢係針對十幾歲既少妹妹~ 比起其他品牌, 佢價錢屬於平~ Etude House最抵買係指甲油, 1000won一支, 仲要買一送一!!! 買黎做手信最好~ 另外可以試下佢新出蜜核line~ 佢有隻鐵樽裝既base好好用~ 一擦上塊面, d皮膚細緻好多ga! 而且佢濕濕地, 擦完唔會太乾, 擦少少上塊面到, 好容易就推開, 而且仲有香味!! 我自己都買jor兩支番HK!!! 蜜桃line隻cleansing oil都值得一用~ 又係好香, 而且洗完臉一d都唔乾!! 韓國另一品牌Balio Co就針對適合廿幾歲既女仔~ 而且價錢較貴~ 不過佢d化妝品好靚~ 佢d 胭脂好多色同款揀~ 佢較出名既係 mascara ! 我自己都買jor一支~ hee... 如果你想買Mask, 可以去innisfree ~ 佢有隻紅酒line好出名~ 不過成日斷貨, 我上次去都無貨..... 但佢有一條line係natural breath skin ~ 個sales同我講係用三十幾種藥材製成, 好保濕~ 我試過佢隻爽膚水同lotion都ok~~ 最後我又買jor... 唔知你會唔會買BB Cream呢~ 因好多人去韓國都必買BB Cream~ 如果你想試用又唔想貴既話, 可以買missha或者 innisfree ~ 約港幣六十幾蚊支~ 可以試下~ 如果試jor missha好用, 到時可以係香港買番~ 但如果想買出名既BB Cream就可以揀Hanskin~ 係韓國最出名BB Cream品牌之一~~ 不過價錢就貴3倍... 但款就多d~ 針對唔同膚質同用法~ 打得太長tim~ 希望幫到你la~~ 最後韓國化妝品店好鐘意送野ga!! 買少少野都會送超多野~ 但我會見意買missha, etude house同innisfree 可以唔去明洞買~ 因明洞太多人流, 佢地唔洗送太多禮品, 都會有一定客量~ 但其他分店會送好多野, 希望你去幫襯多次~ 我係新村etude house分店買jor3百幾蚊野, 但已送 jor袋半野... 淨係mask都送12塊....... 好似唔洗錢咁... 所以買化妝品唔洗一定去明洞, 其他分店反而服務仲好!! 不過明洞分店有樣好就係會有一兩個sales識講普通話!! 其他分店就........... 希望你有個愉快旅程!!!! 2008-05-30 01:13:21 補充: 因我去之前已check過邊d化妝品值得買~ so去到會target jor某幾種, 然後試下好唔好用~~ 不過佢地都會介紹d化妝品俾客~ 佢地會講d好簡單英文~ 如果你同佢講你想要lotion, 你再講moisture, 佢地都會明~~ 我地咁多間化妝品店, 都會有一兩個人識講簡單英文!! 所以都唔洗特別擔心~~~~~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

韓國代購服務 http://bidkorea.shopping.fashionsky.hk/|||||SKIN FOOD 在韓國買超抵買, 大部份比起在香港買價錢平一半, 佢0既白米MASK都不錯。|||||skin food (比香港平 50%) theface shop(蘆薈mask 我返 hotel 即用, 真是勁好) .....Missha.香港一支近$90洗面膏, 韓國係$60幾 LAN…, BIOT…, Miog….之類比香港平30%我買得最多是skinfood & the face shop. *** 記得帶D 涼茶包裝去沖,因多數食鐵板燒,超熱氣. 以上之言論乃個人意見,希望可以幫到你. 珍惜回答者心血,感激!!|||||去韓國最低賣既護膚品係DAYCELL, SKIN FOOD...... MASK一般係化妝品店都有得買(明洞最多)最平3000WON有10塊(HK$2.4 per one), 最D就有1500-2000WON 1塊, 我試過2款都OK, 一般化妝品店都有人識講普通話,佢會介紹比你. Enjoy your holiday!|||||韓國本身自己做GE化妝品品牌有SKIN FOOD.. Laneige ..THE FACE SHOP.. THE ETUDE SHOP..等等... SKIN FOOD 基本上係HK GE半價.. 真係好抵買... 而且又平.. 你買得多...佢送GE SAMPLE 愈多... 韓國好興買野送SAMPLE GA=]
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()