標題:

天氣熱~飲冰凍檸檬水有無美白功效? 可唔可以吸收到維他命c? 有無益?

發問:

天氣熱, 我想整啲凍檸檬水飲, 因為人地話可以美白又可以排毒~ 但係如果雪凍咗飲係唔係無咁好? 可唔可以加少少蜜糖(超巿買到個啲)落去? 因為好似話蜜糖都有益~ 不過唔知係唔係呢啲食用蜜糖? 謝~ 最好比埋簡易檸檬水點整? 加蜜糖會唔會肥?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果你持續的話都有效的~ 最好係一早空腹時飲一杯~~ 天氣凍時也可照飲的~ 有好些重點要記住的~就是… 第一! 不要用熱水去泡!因為維他命C遇熱就會無左~ 所以就無效用架喇! (雖然你而家都唔用熱水,但呢個凍天都飲得~所以提下你~) 第二! 熱唔得!但凍都唔係咁好! 雖然凍水唔會令維他命C走得咁快~ 但係飲雪凍的野~其實對身體的吸引係唔好既~(溫水最好) 而且女仔都唔應該食/飲太多凍(係冰凍)既野~ 所以最好係先用凍水加切片檸檬~用匙/筷子拮下d檸檬~ 咁整爛檸檬後~檸檬味夠喇~ 就唔要d檸檬皮個d~ 加番多小小溫水~ 嫌寡可以架小小蜜糖既 咁就得架喇~~ 蜜糖係有益~佢潤嘛~ 但係飲太多都唔係咁好~因為有糖份嘛~ 同埋而家好多都唔夠天然~ 好易飲左添加野架! 耐唔耐飲下都得~ 同埋蜜糖好得意~ 又係唔可以用太熱水沖!會無左好多維他命! 如溫水沖既就溫和d~ 用偏熱既水沖就會有d熱氣~ 用冰凍/偏凍既水沖就會易肚瀉~<<如果有便秘可以飲一兩次! (*沖係指蜜糖加落水個下) 就算之後你再加水令杯水改變溫度...都無用架喇~ 先將檸檬切片...一般2至3片都夠一般大小的杯架喇~ 咁再跟上面既做法就得架喇~~ 同埋最好飲幾多整幾多~~ 整定先既話...維他命係會流失架! 切定都唔係咁好~~

其他解答:

介紹你呢隻立刻白櫻花酒粕收毛孔面膜丫, 台灣吳佩慈都強力推薦,好多網友用過都話好正好白好滑, 又平又大盒,有排用 您可以參考其它網上買家的評價呢!您睇睇有冇幫助,謝謝您! 有問題可以問返我呢 =] 我係嘉嘉的長期客戶黎架, 同佢好熟, 若果您話我介紹, 就可以多送您一包超好用的紅酒調理霜, 又黎保濕除死皮架, 您可以 email 佢話係 BYC 介紹, 有紅酒調理霜可送, 就可以了, 有乜問題都可以 msn 我, 我msn jj881238@hotmail.com http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=kakahealthcare&u=kakahealthcare&clf=13
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()