標題:

台北自由行(單人)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問下唔知大家有無興趣係十二月尾去台北自由行呢?(由於單人要比附加費) 同埋我大約會去5日,唔該大家幫一幫我定個行程… 我主要想食、玩、溫泉 更新: 我係男

最佳解答:

錢方面,我唸你預每人最多洗HKD$1000~2000,你咪預多D,一個人唱住HKD$3000,一定夠用,你去到酒店,要比NT$1000按金(我果時住麒麟就要比,我唔知東龍洗唔洗), 你退房時會比番你。 唱錢方面,HK$1=NT$4,唔好去地下錢莊唱喇!雖然平,但一黎唔知會唔會比人呃,二黎我唔知邊度有地下錢莊,介紹唔到比你。你去到台北機場,過關前會有個唱錢counter,D人話果度唱錢個rate會好D,我果時都係去果度唱,不過要收手續費。台灣既街頭小食好平,大約由HK$5~20不等,例如一碗魯肉飯都係HK$5。 航機方面,建議你坐港龍,一黎係因為安全,二黎係因為真係早去晚返,去就8:15,返就20:55。我之前去新華買package,住麒麟坐港龍,都係$1699,末連稅同燃油附加費,不過當時係6月、唔係旺季。 酒店方面,麒麟我住過,雖然3星級去之前聽人話好舊、好污糟、唔係人住,其實只係舊D,都唔係好污糟、唔住得人。而自助早餐頭兩日食都幾豐富,款式大多,淨係飲品都有6、7款,但第三四日食果時會覺得好厭!佢距離西門町好遠,識行既話都要行15分鐘,因為佢locate響西門町同華山寺中間,不過當你每日玩到好「支力」既時候,要行番去都幾係野!加上夜晚行番去果條路都幾靜下,如果你地多人都冇所謂既!如果你覺得行15分鐘都ok既話,麒麟會係一個唔錯既choice。 行程方面,建議你每朝可以去博物館,因為其他地方都開得好late,早去到冇用,所以早既話就去下博物館啦!你地有學生就記得show學生證,因為就算你係香港學生都可以買學生半價票,記住,所有博物館都得,因為我都試過。你去四日三夜都夠,唔洗去五日咁多,除非你又要去九份又要去淡水啦,因為呢兩個地方每個地方都要去成日咁滯,不過我唔幫你詳細plan九份喇!因為我冇去過,唔知果度有乜玩,你可以參考下其他人既議見。如果你想浸溫泉,你買package時要同佢講埋你要一晚溫泉酒店。 香港去台灣要一個鐘頭三個字飛機到啦! 計程車印象中貴過香港,NT$70起錶。搭捷運記得買悠遊卡,按金NT$100,可用既NT$400,Total NT$500,如果你去晒我建議既地方,張悠遊卡,都用唔晒,如果我冇記錯,果陣時我就可以退番大約NT$200~NT$300左右(連按金)。 過關要注意簽證問題,出發前你睇下你地全部人可唔可以做落地簽證,可以既話去到先做,唔係問題!同埋去到台北過關前可以唱台幣,響香港過關時,你有SmartID咪可以過e道囉!機票、特區護照、身份證、簽證都要比佢睇。 建議行程(四日三夜) Day 1你落機之後,可以去西門町附近行下,果度都好多野行,順便摸熟下D地方,因為你都唸住住響西門町,如果要食lunch,記得要去西門町間爭鮮迴轉壽司,碟碟NT$30,好新鮮,抵!不過講真,我覺得西門町冇乜野行,D野又唔會買得落手。可以去錢櫃Party World行個圈,因為裡面真係好靚,初頭我以為係酒店,因為佢個大堂靚到好似5星級酒店咁,後尾先知原來可以唱K。總統府響西門町附近,可以行去,唔建議坐的士,如果你想入埋去參觀既話,就唔好今日去,因為逢一至元五朝早9至12先對外開放參觀,今唔今日去depands on你想唔想入去參觀。晚餐你可以去華西街夜市食或者響西門町D掃街。 Day 2朝早你可以去中正紀念堂。之後去台北101大廈,因為朝台北101大廈好high class,去到都冇野做,建議你當日去埋new york new york、誠品總店,因為都係響附近。當日可以去埋忠考敦化站,果度有東區地下街、頂泰豐分店、周杰倫開既古董店omni by JFK、大型百貨公司(不外如是,可去可不去);值得一提既就係東區地下街,果度有間sun cafe,食cake buffee食到飽都只係NT$198,有超多款好靚又好味既cake食,又有野飲,勁抵,食兩三件已經回本。 Day 3朝早你可以去故宮博物館。之後可以坐公車去捷運站坐捷運去淡水,行下老街、情人橋、漁人碼頭、紅毛城都有排你行。黃昏時你先去美麗華百樂園坐下摩天輪。夜晚就去市林夜市晚餐。 Day 4我唔建議你去好多地方,因為你班機都好早18:30,最好提早去機場,因為台灣去機場成日"失"車,我果次已經提早左3個鐘離開酒店,點知"失"一"失"車,搞到我響閂閘前15分鐘先去到機場。果朝睇下你去唔去埋總統府,唔去既話可以去國立軍事博物館(都係響西門町),之後你可以去埋紅樓劇場(西門町)、新光三越摩天大樓、國立台灣博物館(響新光三越摩天大樓附近,有一層係for小朋友,所以都幾建議你去)、或者留番響西門町買手信比朋友啦! 希望可以幫到你,大約係咁啦!如果再有問題,可以留言或者email比我(i_am_miguel@yahoo.com.hk)。 以上內容全部都係本人親人打出黎,請勿抄襲! 最後,建議你可以去圖書館借台北遊樂Guide--最新加強版3rd edition (博益出版社),我睇過好多本台北旅遊Guide Book,我覺得呢本D資料最齊全,你可以借番黎睇下。

其他解答:

我有朋友是去4日3夜的 他有行程表、路線圖 & 交通資料 他差不多全個台北都行過了 你想要的話,可以send比你 我2月會再去台北玩 我先生會開車去,所以不用坐公車|||||你係男or女先???
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()