標題:

旅行的選擇

發問:

想去旅行 有二個地方選擇唔知邊個好玩請各人給我一點建議 1) 台彎 - 從未去過, 但我知要取簽証會唔會好難 而且我想知台彎有咩特色景點一定要去 2) 韓國 - 去過一次, 但我今次其中有d朋友從未去過, 我也不介意去多次。 而且我想知韓國取新有d咩特色景點。 最後係我會打算跟團唔知跟邊間旅行社好, 我只希望唔會有太多自費餐 請註明去邊跟旅行社 謝謝

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

台灣簽証好易,現時可以落地簽証,我上次跟團去台北時都是辦落地簽証而且只用5分鐘便攪掂,有不明白的地方,可以問領隊.至於台北有咩特色景點一定要去,因我唔知你會跟邊間旅行社及邊一個團,所以我只列出部份特色景點: 1.北投椰林露天溫泉 2.台北101購物中心 3.九份 4.士林美食廣場 5.故宮博物館 6.西門町 韓國 - 現時跟團去的話,導遊都是帶你去繽紛夢樂園、XX水上樂園、明洞、樂天世界....等,沒有什麼新景點.反而冬天可以去High-One的滑雪場,它只開了一年多. 至於話你唔知去邊,我就話台灣和韓國都唔去,因為台灣沒有什麼特別好玩的地方,d野又唔好食(我認為比香港差很遠).而韓國沒有什麼新景點,餐餐都是火鍋或燒烤,如果冬天我一定去韓國(可以滑雪),但現在是夏天,我只會去有陽光與海灘的地方,建議你去泰國或馬來西亞.但如果一定要選擇的話,會去台灣(言語方面容易溝通) 最後係跟邊間旅行社呢?當然是跟一間大旅行社比較放心,例如康泰或永安(成團的機會大一些).其實跟團都係睇下你撞邊一個團,正所謂一分錢一分貨,如果你想食好和住好,咁比多少少錢,參加個豪少少既團囉.而至於行程、導遊同領對d服務,平團同貴團都差唔多團.其實你跟團去過旅行都知道這道理,不用我多說. 祝你有一個愉快的旅程 參考資料 自己經驗

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()