標題:

第一次自由行泰國!!20分

發問:

(PS. 唔好COPY其他既ANS.我已經睇過,我想要小小比較UPDATE既INFO)大家好啊,我係第一次出國亦都係第一次去tailand咖不過,我好鍾意冒險個種感覺,所以想自由行,但自己真係一d都唔識個邊既地方,就連大家講緊既big c啊,boots,係邊我都未知,所以想大家俾小小意見如果可以,可唔可以俾小小意見我去邊度玩好啊希望大家唔好笑我,其實我唔知曼谷同芭堤亞,布吉有咩分別,係咪離好遠咖我plan去6-7左右咖,同我得6000-6500,夠唔夠啊?我今次去目的係吃同玩咖咋同埋,我想問siam at siam . IBIS SIAM . The Siam Heritage . Natural... 顯示更多 (PS. 唔好COPY其他既ANS.我已經睇過,我想要小小比較UPDATE既INFO) 大家好啊,我係第一次出國亦都係第一次去tailand咖 不過,我好鍾意冒險個種感覺,所以想自由行,但自己真係一d都唔識個邊既地方, 就連大家講緊既big c啊,boots,係邊我都未知,所以想大家俾小小意見 如果可以,可唔可以俾小小意見我去邊度玩好啊 希望大家唔好笑我,其實我唔知曼谷同芭堤亞,布吉有咩分別,係咪離好遠咖 我plan去6-7左右咖,同我得6000-6500,夠唔夠啊?我今次去目的係吃同玩咖咋 同埋,我想問siam at siam . IBIS SIAM . The Siam Heritage . Natural Ville .邊間比較平呢 其實只要幹淨,service唔太太差,我都接受到咖啦,唔該晒大家 更新: 好thx ndsl既ans,不過我一早就睇左你copy既呢d,所以我先會再開post問下其他人意見, anyways,thx

最佳解答:

實惠旅遊 - 泰國自由行 提供泰國特價機票及酒店預訂服務,並設多種自由行優惠套餐。 www.net-travel.com.hk PYOtravel泰國自由行 超低價泰國酒店房間優惠、自由行旅遊配套。線上預訂,價格特惠。 www.hk.pyotravel.com ESeeGo Tour 提供特惠泰國自由行旅遊套票,$1299起,包來回機票及酒店住宿。 www.eseego.com.hk 每個人的喜好唔同, 好難幫你plan, 不如你講多d 要求, 例如你鍾意shopping定食野, 定係游水定係觀光, 定係樂園? 你的航班時間, 例如早機去晚機返又會唔同, 中間有冇星期六,日又唔同 我大約同你plan下: 第一日: 到達曼谷, 事先book定車接你去芭堤雅, 入住woodland resort hotel, 去join定明天的one day tour, 去珊瑚島的hardtien海灘, 夜晚入芭堤雅的步行街行下, 食下。 第二日: 專車接你去join your, 黃昏回到酒店, 出去睇人妖及晚飯 第三日: 早天在woodland 的泳池游水晒太陽, 大約10:30check out, 約定車去曼谷的酒店, 中午到達Arnoma Hotel, check in 後馬上到隔離的Big-C頂樓午餐(因為都成點鐘, 簡單搞掂午餐, 可以在樓上的日本餐廳, 例如大根, 平靚正), 食飽行下Big-C三樓, 二樓的超市, 及樓下的Fashion Outlet(買levis), 再行下Boots 夜晚去唐人街, T&K海鮮, 不要吃飯, 留肚再在唐人街吃各程小食。 第四日: (如果是星期六或日): 去JJ MARKET(SUNDAY MARKET), 午餐於market內, 夜晚行下酒店附近的夜市, 去附近試下海南雞飯 第五日: 行各大商場, 包括Central World, Central Chitlom, Siam Paragon(可以去埋Siam Ocean World), 夜晚到酒店附近約步行20分鐘的baiyoke sky hotel,的83樓sky roof飲杯野, 再上去84樓sky walk睇下風景。 第六日: 在酒店附近的商場買下野, 搭的士去機場 下面是相關資料, 供你參考: 1.去JJ Market(瞿道瞿市場), 是一個跳蚤市場, 幾乎你想到的都有得賣, 價廉物美, 但有排行, 行一天也不一定可以行完一半。(只開星期六和日) 2.Siam區的商場(MBK, Siam Paragon) + Siam Ocean World 3.Chitlom區, Big-C(必去, 大型超級市場,可以買泰版零食), Central World(最新的大商場, 裡面有Naraya, 喜歡布藝手袋, 拖鞋, 這裡最啱), Central Chitlom(大商場, 裡面有Sanrio) 4.Pratunum區, 最值得行的是Pratunum Fashion Mall, 在Amari Watergate Hotel對面, 是本地人行的商場, 衣服、飾物、文具、精品, 四樓有迪士尼產品的批發店, 亦有一個比其他商場抵食的Food Court 如果唔怕熱, 又鍾意行下d好似香港女人街的地方, 可以去水門批發市場(Pratunum Market), 價錢平過女人街好多, 個別店舖賣既野都幾有特色, 不過好熱。 5.Join local tour, 抽一日Join當地的一天團, 可以事先在網上book定, 亦可以去到先搵旅行社book, 如果識得去 “高山路”(Khaosan Road)的話, 可以找到最平的, 如果在你住的酒店BOOK, 可能比較貴, 亦可以到Pratunum區的Baiyoke Sky酒店附近, 可以搵到幾間旅行社, 可以講價, 講價後的價錢都ok 在網上book定亦是不錯的選擇: http://www.changthaitravel.com/package_tours/bangkok/bangkok_tour.html 6.大皇宮, 鄭皇廟半天遊: 坐船可由Saphan Taksin站(BTS)行2-3分鐘就係碼頭(Central Pier),再坐十幾BAHT船就到, 在maharaj pier(pier N9同N10之間)落船行去grand palace, 沿途可能有d小地攤睇, 如果唔想搭船亦可以搭的士(但記得要用meter或上車要講好價)。 記住近grand palace 附近好多有心人會話(有d 又話自己係教授, 有d又話自己係遊客, 有d 仲識講中文)皇宮今日唔比入、唔開、帶你行唔使比入場、做你導遊等等, 全部都唔好理, 總之繼續去, 基本上係日日都開的, 時間方面, 早上去比較好, 冇咁熱, 下午唔記得係收3.30定係5:00了。 注意: 大皇宮規定要著長褲和有袖的衫。(女士可以穿長褲或長裙) 入場費: 外國人250baht, 本地人50baht 7.四面佛: 如果許願後, 願望成真的話, 一定要回去還神。 8.Massage: Shopping 可以讓人瘋狂, 但之後會周身骨痛, 最好就是做一個Thai Massage, 在水門區有很多平價的, 但如果怕太難找的話, 在Big-C向北的兩條街, 可以找到一間比較ok的, 價錢亦比較平宜, 名叫: Indra Spa, 400b 150分鐘! 還有其它更好的, 但不容易找。 9.看人妖show: http://www.changthaitravel.com/package_tours/bangkok/calypso_bangkok.html ,在這裡book最平 10.美食, 泰國人很喜歡食, 所以在曼谷很容易找到各種美食, 泰國菜、越南菜、日本菜、法國菜、意大利菜、中菜, 這些食店都很容易找到, 好吃的亦不少, 有興趣的話再另文介紹。 唐人街亦是必去的地方之一, 晚上有大量好吃的街頭小食。 11. 海南雞飯:在Big-C門口, 人背向big-c, 右邊行7分鐘, 過了李海泉, 再過了一條小石橋, 到逹一個大路口, 不過馬路, 轉右, 可以找到一間串燒, 串燒唔錯, 奶茶都好正, 再直行, 見到一間粉紅衫的海南雞飯, 又平又好食, 再直行有一檔小販, 芒果糯米飯好正, 再直行找到藍色制服的海南雞飯, 更好食, 不過要夜晚先開。 book tour及book 車: 下面比d資料你, 叫佢地報價: timbobbyleung@yahoo.com.hk 佢係長居在芭堤雅的香港人, 好多人去玩都叫佢幫手book, 當然佢亦有錢賺, 但唔會貴過你自己去book, 而且仲係見到面先俾錢。佢仲可以book車、show之類。總之芭堤雅既野, 佢都幫到手。 david570624@hotmail.com 一個泰國華人導遊, 有自己的車, 可以接送, 不過經常book滿。 mr_ttaxi@hotmail.com 懂英語, 曼谷與芭堤雅之間的接送最平, 佢有好多車 huarun888@hotmail.com 識廣東話的泰國華人, 有旅行社, 可以代book各種東西 以上四位都不用事先付錢, 去到見面先俾, 但請不要濫用或欺騙他們, 因為很多自由行都要用他們的服務。 全部以email或電話預訂。 當然你可以全部都問價, 比較過ok再同佢confrim 兩間酒店都係比較熱門方便之選, 如想住其他, 亦可以再討論下 行程中的兩間酒店都比較方便及熱門, 如想找其他, 2007-07-25 17:15:29 補充: 如果你有 6000 - 6500,兌換成泰銖,已經好夠用,唔使膽心喎!旅途愉快! 另外,如果你有興趣去夜店,要留意,一定要夠 21 歲喎!泰國嗰邊捉得好緊!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

宜家去泰國自由行比起以前真係方便咗好多,因為宜家曼谷都有地鐵同架空鐵路,所以第一次自己去o既,都可以攞住本書周圍行。最緊要係夠膽啫。 唔識點行唔緊要,呢度好多人會幫你,就算方間o既旅遊書,都好實用,提供咗好多資料俾你o架! 首先,答咗你曼谷、芭堤雅同布吉o既分別。曼谷係泰國o既首都,係一個繁華o既城市。所以重要o既商業經濟活動,都係喺呢個地方發展,因此有好多高樓大廈。但係一般o既旅客都會選擇去曼谷旅行,因為呢度多商場,交通方便,多好嘢食,啲嘢亦好平,所以好多香港人都鍾意去曼谷。芭堤雅同布吉都係充滿陽光與海灘o既地方。芭堤雅同曼谷距離約兩個鐘車程,行高速公路好快就到。喜好海上活動o既遊客,去到曼谷,都會順道去埋芭堤雅,因為近。其實芭堤雅除咗海上活動外,夜生活都唔少。芭堤雅o既夜市都多嘢行,亦有好多酒吧、人妖 show 睇。當然,嗰度都有地方購物,但所提供o既,就未必好似曼谷咁多。 布吉島位於泰國南部,即使係曼谷,都要坐內陸機過去,因為遠嘛!布吉提供o既活動,就真係陽光與海灘式o既渡假。嗰邊有好多好正o既 resort,俾人好大自然o既感覺。所以好多外國人都鍾意去有吉渡假。喺布吉,可以去游水、潛水、出去唔同o既島睇下、行夜市,等等。 如果你去泰國主要目的係玩同食,而又係第一次去的話,我建議你先去咗曼谷同芭堤雅先。因為曼谷始終都多嘢行,多嘢買,因為交通o既方便,搵食都會方便好多。既然都去到泰國,當然要去埋著名o既海灘。所以建議去芭堤雅,因為近,唔使俾多程機票費用嘛! 至於酒店方面,如果你真係選擇去曼谷、芭堤雅,咁最好就係買 package,因為抵好多,又唔使自己偒腦筋,諗邊間好。只要格下價,上網睇下資料,就已經可以決定買邊個 package。有時旅行社做 promote,仲可以搵到平靚正o既 package!邊間酒店好,我真係幫唔到你,因為我去泰國係唔住酒店。所以我只可以俾個意見你,就係搵間係 mrt (地鐵) 或者係 bts (架空鐵路) 沿線o既酒店。我有個 friend 好鍾意去曼谷,佢就住開 aroma,因為呢間酒店附近都係旅遊景點同大型購物商場,所以好方便。你可以問下價先。如果唔係,你可以同個 agent 講,話要啲鐵路沿線o既酒店,佢哋都會幫到你。 喺曼谷,你可以去o既地方真係好多,而且全部都係喺鐵路沿線。等我介紹啲大路,係遊客都會去o既地方俾你啦! 1. siam 站︰附近有新落成o既 siam paragon,入面入多間餐廳、名店、賣富泰國色彩o既檔攤。而且泰國最大o既水族館都喺呢個商場o既低層,入場費約 400 銖。香港人鍾意去嗰邊食日本菜,你可以試下入面間 fuji (價錢較平) 或者 aoi (比較貴價) 。而佢哋個 food court 都有好多嘢食,質素唔差。我推介泰式豬手飯、泰式海南雞飯、泰式炒河或湯河。另外,入面間大型超市最吸引。你可以喺入面買到不同o既手信 (主要係泰國食品、lays 多口味薯片,香港冇呢啲口味o架!)。除咗 siam paragon 之外,附近亦有多個購物點由天橋連接。如︰MBK (似香港旺角中心一類,有好多嘢食,同平嘢買)、SIAM SQUARE (似旺角)、SIAM CENTRE、SIAM DISCOVERY (上層有間賣精品擺設o既舖,啲嘢好得意,好新,多數係當地設計師所設計o架)。你預一日,行呢個地方啦! 要提一提,如果你係一個鍾意食麵包o既人,我推介你食泰國著名o既咖吔麵包店 "nom mon"!我勁愛呢間店o既咖吔,因為好味、平。一個字︰正!聽聞香港某名星都好愛o架!主店喺 "shao chin cha",但係 MBK 都有分店。 另外,喺 siam square 度,有間麵包店 "gateau",都好味。呢間店有好多款式o既包包,有好多仲係富泰國菜風味o既包包添! 2. CHIT LOM 站︰呢度有間 CENTRAL CHIT LOM。遇岩做 promotion,可以買到好多嘢!上面個 food court 係自由行書介紹之一,有好多嘢食,環境都唔錯。不過,有好多香港人! 3. sala daeng 站︰呢度係 silom,夜晚有好多嘢行,有條街叫 phat phrom,似女人街、廟街咁。不過,附近會有好多 pub 等夜店,有小朋友就唔好行啦!你明嗎?呢度間 "zen" 日本菜分店,係咁多間 "zen" 最好味嗰間。咁多間 "zen" 中,我只推介呢間,其他分店,真係唔去好啲,寧願去 fuji 囉! 4. mo chit 站︰香港人最熟悉o既,曼谷最大跳蚤市場 jj market / chutuchak,勁多平嘢。不過,只係喺星期六、日開,而且人多,比較熱,要去o既就晏少少,但係佢哋好似 6 點鐘收檔,你自己考慮下啦! 曼谷仲有一個跳蚤市場 suan lum night bazzar,應該仲未 close 啩!我三月去嗰陣,佢哋話會 close,但係我有聽啲啱啱返嚟o既人話仲响度。你可以去o既!不過我覺得去咗 jj market,又唔一定要去呢度,因為賣o既嘢都係差不多,去其中一個都可以。 去o既方法︰搭 bts 去 sala daeng,轉 mrt 去 lumpini 站(唔知有冇寸錯,差唔多),個 bazzar 就喺附近。 仲有一個大型商場 central world,附近有四面佛、big c (係一個咩都有o既超市,買泰國零食做手信o既好地方)、water gate (賣平衫褲鞋襪、首飾等等) 另外,有個叫 kao san road o既地方,有好多食市、酒吧,馬路上亦有好多賣泰國特色o既小販,都值得行。好多日本人、外國人都行呢店o架!不過,冇 bts 或 mrt 到,要搭的士。喺呢度,我最喜愛o既餐廳就係 "tom yum krung"!因為入面環境、氣氛都好好,而食物都唔錯。 當然,有個地方係一定要去,就係唐人街 (泰︰yiu wa rat)!如果你唔係咁嬌生慣養,又唔會話嫌棄街邊嘢食,咁呢度真係一個好正o既地方。平價魚翅、燕窩、即炒海鮮、泰式炒粉麵飯、泰式小食,樣樣齊全。唔食平嘢,要食貴價魚翅,著名o既天外天都喺呢度。當然,價錢亦相對地貴啦! 嘢食方面,有太多,不能盡錄。你唔介意,可以上我個 blog 睇下有冇岩o既嘢食,我再話你知點去啦!如果唔係,基本上我上面介紹o既地方都有好多美食,夠食o架! 芭堤雅嗰邊,主要都係食海鮮,同埋夜市o既小食。因為我自己太多年冇去芭堤雅,所以俾唔到太多意見你。唔好意思! 六至七日,去哂曼谷、芭堤雅己經 ok 夠。如果你唔鍾意買嘢,只係想享受陽光與海灘,你可以布吉,但係布吉就應該唔使咁多日囉!除非你真係只想渡假啫! 如果你有 6000 - 6500,兌換成泰銖,已經好夠用,唔使膽心喎! 旅途愉快! 2007-07-23 11:18:17 補充: 我冇炒人o架!上面有關曼谷o既地方,我之前都有答過另一個人,所以我 copy 番自己段嘢,再加多少少見意俾你,你可以睇下!另外,如果你有興趣去夜店,要留意,一定要夠 21 歲喎!泰國嗰邊捉得好緊!
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()