close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想要D爆笑笑話 (答親都有20分)

發問:

我想要D爆笑笑話 唔好講唔正廣東話o個D呀! 最好較短, 易記, 笑到地! ^ ^ 更新: 回答者 : [碩士級 1 級] 請問你的名字是什麼, 我想進入你的檔案看看, 還有你的回答從那個Web找回來的?

最佳解答:

泥土和國王 圖片參考:http://kids.yam.com/i/joke/spacer.gif 爆笑指數:27162 說笑者:TINA 2006-10-26 英格蘭國王威廉二世(1027一1087年)指揮軍隊攻進英格蘭東南的佩文西時,不慎被絆了一下跌倒在地。手下人大驚失色,認為這是不祥之兆。可威廉很快就站了起來,高高舉起沾滿泥上的雙手,大聲喊道:“感謝上帝,賜予我應有的王國,英格蘭的國土在我的手中!” 橋高 圖片參考:http://kids.yam.com/i/joke/spacer.gif 爆笑指數:3865 說笑者:旋旋 2006-10-26 兩個人相互吹噓自己國家的橋高。一個人說:“在我們國家的那座橋上,一個人如果想跳河自殺,他得10分鐘後才能落水淹死。”“這算什麼。”另一個說,“在我們國家的那座橋上,如果一個人想跳下去自殺,你猜他是怎麼死的……他是在下落的過程中餓死的!” 多憂之人 圖片參考:http://kids.yam.com/i/joke/spacer.gif 爆笑指數:1417 說笑者:sunshines6612 2006-10-26 沈屯子上街聽說書,當說到楊文廣被圍於柳州,內無糧草、外無援兵時,他滿面憂愁直嘆氣。回到家裡還喃喃地說:“有啥辦法給他解圍呢?”終於愁出了病。家人 勸他出外解解悶兒。可他在街上見人扛著竹子上市,又憂慮地說:“竹稍根尖利,路人被戳了怎麼辦?”回家後便時時念叨竹稍戳人之事,病情加重了。家人急忙找 來巫婆。巫婆裝神弄鬼地說:“我在陰間查了生死簿,寫你來世變女人,嫁個丈夫叫麻哈,醜陋極了。”他聽了越發憂愁,病情更重了。親友們紛紛跑來安慰,要他 寬心。他說:“若要我把心放寬,必須給楊文廣解圍,叫扛竹子的人回家,讓麻哈和我離婚!” “娛樂新聞”學院招生簡章(搞笑) 圖片參考:http://kids.yam.com/i/joke/spacer.gif 爆笑指數:1678 說笑者:琦琦 2006-10-26 本院自開辦以來,已經為明星婚變研究所、隱私曝光論壇、子虛烏有俱樂部等重要組織和部門輸入了大量優秀的娛樂新聞人才。現為了推動娛樂新聞事業的蓬勃發 展,滿足人們日益增長的獵奇心理需要,從今年起,本院決定招收研究生學員。一、招生對象凡是熱愛娛樂新聞事業,擁護娛樂新聞四項基本原則(大驚小怪、挖空 心思、信口開河、喋喋不休),無論男女老少及學歷高低,只要具備一定寫作能力都可免試入學。二、主修課程《緋聞史》、《娛樂八卦論》、《雞毛蒜皮選集》、 《哥德巴赫猜想與娛樂新聞的內在聯系》、《捕風捉影的技巧》三、指導老師喬先生(名人,本院名譽院長,其事跡見中篇報道《亂點鴛鴦譜》)賈教授(曾獲全國 娛樂新聞“野花閑草”大獎)崔教授(曾主編著名娛樂新聞集《無中生有》,獲本省娛樂新聞“無稽之談”杯)黃博士(學術專家,本院重點研究課題《娛樂新聞的 發展趨勢》負責人)佘編輯(特聘,《滿園春色》雜志總編輯)胡編輯(特聘,《道聽途說報》副總編輯)四、關於考核和畢業學院嚴格遵循“寬進嚴出”、“嚴謹 治學”的辦學方針,學員在學習期間必須發表三篇以上紀“私”報道,否則不予畢業;成績合格者頒發娛樂新聞研究生學歷証書,加蓋“花邊”鋼印,終生有效。招 生時間:元月1日---12月31日學院地址:泛濫市胡說8道250號院長:吳聊聯系人:向當然莫緒友網址:WWW.Rubbish(垃圾).net 早餐變午餐 圖片參考:http://kids.yam.com/i/joke/spacer.gif 爆笑指數:11297 說笑者:elfin 2006-10-26 休斯教授在餐桌邊已坐等多時,最後終於看到服務生走過來。“您想吃點什麼?”服務生問。“剛來時我想吃早餐,”休斯笑著說,“現在我想大概該吃午餐了”

其他解答:

正宗潮州菜… 客人:"伙計 , 有咩好介紹呀?!" 伙計:〝食老鼠拼盤啦,有老鼠蛋、老鼠腸、老鼠豬耳,但冇老鼠鵝〞( 滷水拼盤 ) 無牌熟食… 小販: "好拎而蛋、牛演、支肉演呀〞(好靚魚蛋、牛丸、豬肉丸) 深圳麥當勞 … 港客:〝唔該一個豬柳漢堡。" 店員:〝要蛋呀。〞 港客:〝唔要蛋喇唔該!〞 ; 店員好勞氣:〝你要蛋喎!〞 港客開始 ?憎:〝我唔要蛋喇,我淨係要豬柳漢堡咋!〞 店員更加勞氣:〝要蛋一蛋呀,要蛋十分鐘呀…… 〞 入境處… 遊客: "要睇新款證定畜牲證呀 ?" (身份證定出生證?) 巴士站 … 遊客:〝Sen山唔該,請問你有冇生痔瘡呀?( 有冇散紙唱 ) 街道上… 遊客 : [請問侏儒村係邊 ?] (G2000) 服裝店… 遊客問: "條褲有冇隊架?" 然後摸下條褲: "噢!冇隊 o架?!咁唔要囉。 " (冇袋 ) 數碼通… 遊客 : [呢個管睇到雷電嗎 ? ] 售貨員 : [唔會 , 好安全架…] 遊客 : [無雷電顯示功能嗎 ?!] (來電顯示) 售貨員 :[手機唔駛用避雷針的 ~] 遊客 :[咁我部手機可唔可以出煙先? ] ( trade in) 豐澤電器… A遊客:〝請問呢部電視機有冇電視框呀?〞 (Discount) 售貨員:〝當然有啦。〞 A遊客:〝咁電視框幾多錢呀? " 售貨員:"唔好意思要成架買,冇得要個電視框架〞 B遊客: "請問忍忍支係ben? 另外呢度有冇死守間?〞﹝影印機、洗手間﹞ 髮型屋… 髮型師: [ 小姐想點剪呀?] 小姐:[師父,同我剪得多神似 D !] 髮型師:[己經好神似嫁喇喎?!] 小姐: [唔係神似,係要有神似! !] (要有層次) 髮型師: [小姐想做D咩顏色呀 ?] 小姐: [我想做好似森林咁0既色 ! ] (深藍色 ) 髮型師:[森林 ?? ] 小姐: [係呀~~] 髮型師: [小姐吹頭喇,想點吹呀 ?] 小姐:[同我推返個言得啦 ! !] (吹返個形 ) 某桑拿入面 … 骨妹 :[Sen 山, 你蝕唔蝕飯? ] (先生你食唔食飯 ) 男客人:[??.......] 骨妹 :[sen山 , 射個精嗎?] (先生 , 寫個 drink嗎?) 男客人 :[err.......] ( 面都紅哂 ) 骨妹 :[ sen山 , 要唔要做雀仔按摩呀?按完仲可以除…] (腳低按摩…… 鎚 ……)|||||從前有一對好朋友, 一個叫嘻嘻, 另一個叫哈哈. 有一日, 哈哈被車撞死o左. 嘻嘻抱住哈哈好傷心咁話:"哈哈...你死o左, 哈哈...你死o左......"|||||有一天,李太太回家聽到佢個仔小力說 :阿媽細佬煲電話粥呀! 李太太話:吓,佢禁細個就識煲電話粥!!!! ,禁叻仔 跟住小力個細佬拿住一煲粥走出來說: 阿媽跟住係唔係落鹽呀??|||||沈屯子上街聽說書,當說到楊文廣被圍於柳州,內無糧草、外無援兵時,他滿面憂愁直嘆氣。回到家裡還喃喃地說:“有啥辦法給他解圍呢?”終於愁出了病。家人 勸他出外解解悶兒。可他在街上見人扛著竹子上市,又憂慮地說:“竹稍根尖利,路人被戳了怎麼辦?”回家後便時時念叨竹稍戳人之事,病情加重了。家人急忙找 來巫婆。巫婆裝神弄鬼地說:“我在陰間查了生死簿,寫你來世變女人,嫁個丈夫叫麻哈,醜陋極了。”他聽了越發憂愁,病情更重了。親友們紛紛跑來安慰,要他 寬心。他說:“若要我把心放寬,必須給楊文廣解圍,叫扛竹子的人回家,讓麻哈和我離婚!” “娛樂新聞”學院招生簡章(搞笑) 爆笑指數:1678 說笑者:琦琦 2006-10-26 本院自開辦以來,已經為明星婚變研究所、隱私曝光論壇、子虛烏有俱樂部等重要組織和部門輸入了大量優秀的娛樂新聞人才。現為了推動娛樂新聞事業的蓬勃發 展,滿足人們日益增長的獵奇心理需要,從今年起,本院決定招收研究生學員。一、招生對象凡是熱愛娛樂新聞事業,擁護娛樂新聞四項基本原則(大驚小怪、挖空 心思、信口開河、喋喋不休),無論男女老少及學歷高低,只要具備一定寫作能力都可免試入學。二、主修課程《緋聞史》、《娛樂八卦論》、《雞毛蒜皮選集》、 《哥德巴赫猜想與娛樂新聞的內在聯系》、《捕風捉影的技巧》三、指導老師喬先生(名人,本院名譽院長,其事跡見中篇報道《亂點鴛鴦譜》)賈教授(曾獲全國 娛樂新聞“野花閑草”大獎)崔教授(曾主編著名娛樂新聞集《無中生有》,獲本省娛樂新聞“無稽之談”杯)黃博士(學術專家,本院重點研究課題《娛樂新聞的 發展趨勢》負責人)佘編輯(特聘,《滿園春色》雜志總編輯)胡編輯(特聘,《道聽途說報》副總編輯)四、關於考核和畢業學院嚴格遵循“寬進嚴出”、“嚴謹 治學”的辦學方針,學員在學習期間必須發表三篇以上紀“私”報道,否則不予畢業;成績合格者頒發娛樂新聞研究生學歷証書,加蓋“花邊”鋼印,終生有效。招 生時間:元月1日---12月31日學院地址:泛濫市胡說8道250號院長:吳聊聯系人:向當然莫緒友網址:WWW.Rubbish(垃圾).net 早餐變午餐 爆笑指數:11297 說笑者:elfin 2006-10-26 休斯教授在餐桌邊已坐等多時,最後終於看到服務生走過來。“您想吃點什麼?”服務生問。“剛來時我想吃早餐,”休斯笑著說,“現在我想大概該吃午餐了” 贊助網站 甘泉香港航空直飛倫敦、溫哥華經濟單程$1000起。 www.oasishongkong.com Latest FashionStyle watch for the fashionista. www.lifestyle.hk 恒生「旅遊綜合保障計劃」全年旅遊保費低至$899,兼享連串優惠。單次旅程保費8折。 www.hangseng.com 其他最新問題 ? 更多 有10分呀!!!!!!!!!!!!! 13歲以上女仔入 我想問係yahoo個度拍賣一問 有無人知道where有得see K-1 夢境見嘅嘢會唔會成真架? 其他最新知識 ? 更多 其實讀港專等唔等同於普通中學... 冷氣機滴的水有無害? help me找找melody and kuromi... 邊度有斑釣? 請問要由皇室戲院去time squa... 其他休閒生活分類 瀏覽: 所有分類 休閒生活 商業經濟 娛樂 手機及影音 政府政治 教育學術 社會文化 科學醫療 藝術人文 遊戲 電腦網絡 體育運動 Wargame(847) 交通工具(28150) 健身(8116) 占卜(8697) 園藝種植(3599) 家居生活(16858) 寵物(24426) 心理測驗(1226) 攝影(1657) 收藏(6632) 旅遊(28109) 星座(4432) 服飾時裝(26412) 汽車(6559) 玄學(15815) 玩具模型(3612) 美容化妝(44752) 飲食(45524) 其他(63183) 歡迎, nelson235248 級別: 小學級 5 級 (等級表) 總分: 393 分 我的發問 我的回答 我的最愛 贊助網站 甘泉香港航空 直飛倫敦、溫哥華經濟單程$1000起。 www.oasishongkong.comLatest Fashion Style watch for the fashionista. www.lifestyle.hk恒生「旅遊綜合保障計劃」 全年旅遊保費低至$899,兼享連串優惠。單次旅程保費8折。 www.hangseng.com ? 更多 新用戶指南 甚麼是知識+? 發問問題 發掘知識 知識等級 我的檔案 回答問題 知識分數 常見問題|||||第1集 從前有一個住係海邊的亞婆,有一日佢見到兩個人跳海,佢去救左其中一個人,而另 一個救唔到。咁佢就打999報警。 電話一通,婆婆就問:喂!係唔係鳩鳩鳩呀?(婆婆想問係唔999) 個差佬就答:乜 *** 野鳩鳩鳩呀? 婆婆就話la:有人條”high”丫!(有人跳海) 個差佬就講:人地屌西關你 *** 事呀? 婆婆又話:衣個有鳩,一衣個無鳩呀!(一個有救,一個冇救) 差佬就答佢:屌西當然要一個有鳩,一個冇鳩 ga la!!! 婆婆就講:無鳩的叫得好大聲丫。 差佬又答佢:叫床丫嘛,糟到你咩!亞婆,你之前食 *** 左乜野搞 *** 到你講野ON鳩鳩呀 ? 婆婆就佢lar:我之前食左臭化西!(我之前食左炒花生) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 第2集 話說戈個阿婆, 自從上次被差佬cut 左線之後...就消聲匿跡左一排, 但由於佢好窮...所以就去左訓天橋底啦...有一日, 有兩個男人, 各自帶自己ge狗去散步, 一隻係外國戈d有毛狗, 另一隻就係冇毛狗...佢地兩人都來到天橋底相遇,其中一個男人唔小心碰跌另一個男人 , 於是佢地就嘈起上來, 要求對方賠個不是!佢地隻狗可能等得唔耐煩, 於是就跑走左, 跑到好鬼遠, 最後唔見埋添!!因此戈兩個男人就嘈得更加犀利...但由於個阿婆係訓天橋底,所以便覺 得好煩, 想去報警投訴勒~ 阿婆: 喂!? 呢度係咪鳩鳩鳩呀?(999) 差佬: 又係你呀阿婆!? 今次你又有咩事呀!?? 阿婆: 我呢~想投拆啊, 有兩個男人, 嚮天橋底度 "鋤鳩" (嘈交)啊! 差佬: 佢地 "鋤鳩" 關你咩事呀!? 阿婆: 佢地搞到我都訓唔著啦!佢地 "鋤鋤下"(嘈嘈下)呢, 條"鳩"(狗)都唔見左啦 差佬: 咩話!!! "鋤" 到連條"鳩"都唔見埋!? 阿婆: 係lo~不過呢, 我見過佢地戈兩條"鳩"架,一條就有mo(毛),另一條就冇mo(毛) 架~ 差佬: 佢地有冇毛關你咩事呀!! 阿婆: 你不如幫佢地搵番條 "鳩" 啦~ 差佬: 我點可以幫佢地溫呀!! 阿婆: 咁你有冇 "鳩" 呀? 拎兩條比番人啦 差佬: 我邊有兩條 "鳩" 呀!! 有都唔比!! 阿婆: 好啦~差佬哥哥, 你咁好人~ 差佬: 我好人!? 你覺我好好人咩!? 阿婆: 你好能hai~(你可能係) 於是, 個差佬又再次咁cut 線啦.. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 第3集 上回講到阿婆又俾個差佬cut線之後,就o向新界度搵o左塊田o黎耕,有日佢耕耕o下田 就醒起附近有個慈善機構派發衫褲綿被俾o的老人家,而就即時走去拎啦,其實早幾日 個慈善機構係同o的老人家度o左尺寸先o既,但係個阿婆就遲o左成個幾兩個鐘先到,而 咁o岩又有個人冒認o左個阿婆去囉o個佢套衫,雖然個慈善機構都諗住將o的派淨o既衫 褲綿被俾個阿婆,但o岩佢尺寸o既就派晒,淨返o的大碼,但阿婆就等住o的衫o黎過 冬,冇辦法之下唯有報警求助…… 阿婆:喂?呢度係咪係鳩鳩鳩(999)呀? 差佬:乜又係你呀阿婆?今次你又見到o的乜呀?有人屌西定鋤鳩呀? 阿婆:呢度有人玩3 play。(呢度有人換衫被。) 差佬:人o地玩3 play又關你咩事呀?你想玩理一份呀? 阿婆:我個「西」俾人屌o左!(我個位俾人調o左!) 差佬:o下!?阿婆你俾人老強?!邊個咁慷慨呀?!真係辛苦佢喎! 阿婆:係黐線基鳩。(係慈善機構。) 差佬:咁個黐線o既基佬係點o架? 阿婆:屌我個「西」o個個唔知去o左邊。(調我個位o個個唔知去o左邊。) 差佬:咁而家個現場環境係點o架? 阿婆:而家呢度o的人玩完3 play,但係o的帶套o既有好多精,我唔想要帶套o個o的, 但係就冇精。 (而家呢度o的人換完衫被,但係o的大套o既有好多淨,我唔想要大套o個o的,但係就冇 淨。) 差佬:哦!阿婆你想同人打真軍o下話!?睇唔出阿婆你一把年幾都幾識享受喎!不過 人o地冇晒精都幫唔到你啦! 阿婆:咁你o地有毛?(咁你o地有冇?) 差佬:我就有毛!不過我o的師兄就唔知,不過我o地有冇毛又關你咩事呀? 阿婆:呢度冇晒套(呢度冇細套),不如你俾我呀! 差佬:套我就有,不過你要咩size呀? 阿婆:我要細碼。 差佬:我得中碼套咋喎,咁你要唔要呀? 阿婆:要要要!差佬哥哥你真係好人! 差佬:乜我唔係好撚西咩?咁你幾時o黎差館囉呀阿婆? 阿婆:我囉全條周周過來。(我落完田就走過來。)
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()