close
標題:

入唔入到新界鄉議局元朗區中學

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人是梁省德的學生 成績Band 1 我之前參加過鄉中舉辦的傑出學生選舉 入咗决賽 唔知入唔入到 更新: 我在校參加 劍橋,奧數,司儀,風紀,經典班 操行A

最佳解答:

我覺得機會十分大,因為傑出學生選舉係鄉中其中一個選人途徑,而你入得决賽,即係鄉中都欣賞你。 另外,你入得Band 1成績都唔會差,只要課外活動方面有唔鍺啲成績,而操行好的話,應該都唔難入鄉中。 本人係元朗鄉中啲學生(唔好話我hard sell),今年中三,如果對一D關於鄉中啲嘢有疑問,可以e-mail俾我,我會盡量解答你啲問題。 2008-12-23 15:03:33 補充: 你的操行係非常好,不過除咗校內的課外活動,你有冇參加一D校外的課外活動,或者攞過一D校外獎項呀?因為鄉中都幾著重學生係校外活動的成績架! 以上資料,只供參考 如以上資料有任何錯漏,本人將致以萬分抱歉。

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()