close
標題:

我受不了奶茶嗎?

發問:

有一樣奇怪問題: 我以前n十年前到係不怕飲奶茶的,以前常常飲都無事, 但唔知幾時開始一飲就反胃,又痾又嘔的,嘔完就會無事, 但分開飲我係無事的(飲荼或飲奶) 飲罐裝都好似無事(唔很定記得...因好耐無飲) 係未證明我受不了奶茶?點解? 更新: 1:係喎...我飲台式珍珠奶茶都無事,唔通依家d港式奶茶有問題? 更新 2: ECR33:哈~乜唔係年紀大先喜歡飲奶茶咩?定你說我們年紀大腸胃弱左了?但我只得20多歲,應該不會未老先衰嘛? 更新 3: HK:哈~原來如此,咁因為產生咩化學作用而受不了呢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

奶茶是高糖、高油、高熱量,沒有營養價值可言,算一種垃圾食物。 奶茶加的奶精,多由椰子油製成,喝多了容易發胖,脂肪容易堆積在肚子上,成中廣體形,很多習慣喝奶茶的人想要減肥,第一件事就是戒奶茶。 椰子油中含大量飽和脂肪酸,會加速體內製造膽固醇,血脂肪也會急速上升,形成血管硬化,長期大量飲用,容易罹患高血壓、糖尿病等慢性病。 以下是醫學系研究所研究教授做出來的實驗報告,可信度百分之百。已證實: 統計數字顯示,大量飲用奶茶超過三個月,血脂肪及膽固醇都會升高。 港式奶茶其實會上癮架。有一部份人每天都要飲過奶茶,才有精神,否則會沒有精神進行日常的工作,更甚者,會有頭暈現象。也有一些人會因為長期飲奶茶,引致胃痛。 台式 珍珠奶茶,奶味為主,茶種不那麼濃烈,比較好點。我都喜歡飲台式 珍珠奶茶多些。 罐裝奶茶,濃度很淡,可能比較適合你,雪涷飲,都不錯的,但還是小渴好一點。 2007-02-09 16:45:28 補充: 但台式珍珠奶茶,一杯500ml,約有280卡熱量,真係好容易變肥胖人士。

其他解答:

真係奇怪啦﹐我飲小小奶茶就無事。。。但一杯就好快肚餓。所以我認為奶+茶係有化學作用﹐不宜多飲。中醫都叫我唔好飲太多。|||||咁咪證明你地年紀開始大囉.....
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()