close
標題:

油尖旺區ge中學問題

發問:

我就喱排填緊中學30間電腦派位我想知以下10間互相比較ge排位(係計band 同校風)中華基督教會銘基書院 CCC MING KEI COLLEGE基督教香港信義會信義中學 ELCHK LUTHERAN SECONDARY SCHOOL港九潮州公會中學 HK & KLN CHIU CHOW PUBLIC ASSN SEC SCHOOL九龍三育中學 KOWLOON SAM YUK SECONDARY SCHOOL麗澤中學 LAI CHACK MIDDLE SCHOOL世界龍岡學校劉皇發中學 LUNG KONG WFSL LAU WONG... 顯示更多 我就喱排填緊中學30間電腦派位 我想知以下10間互相比較ge排位(係計band 同校風) 中華基督教會銘基書院 CCC MING KEI COLLEGE 基督教香港信義會信義中學 ELCHK LUTHERAN SECONDARY SCHOOL 港九潮州公會中學 HK & KLN CHIU CHOW PUBLIC ASSN SEC SCHOOL 九龍三育中學 KOWLOON SAM YUK SECONDARY SCHOOL 麗澤中學 LAI CHACK MIDDLE SCHOOL 世界龍岡學校劉皇發中學 LUNG KONG WFSL LAU WONG FAT SECONDARY SCHOOL 循道中學 METHODIST COLLEGE 伊利沙伯中學 QUEEN ELIZABETH SCHOOL 嘉諾撒聖瑪利書院 ST MARY'S CANOSSIAN COLLEGE 真光女書院 TRUE LIGHT GIRLS' COLLEGE

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1.)嘉諾撒聖瑪利書院 2.)真光女書院 3.)伊利沙伯中學 4.)中華基督教會銘基書院 5.)循道中學 6.)基督教香港信義會信義中學 7.)世界龍岡學校劉皇發中學 上面果7間都Okay既. 跟住我咁樣排`] 港九潮州公會中學 九龍三育中學 麗澤中學 呢3間亂填8,9,1o都得嫁;; 因為果3間都係band3尾` 希望你成功!`

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()