標題:

(20 points) 請問 邊到有得買 明治馬騮仔香蕉味朱古力?

發問:

請問有無人知到 在香港區 邊到有得買 明治馬騮仔香蕉味朱古力? 我去過好多間零食店都無 ... 更新: 一粒一粒 香蕉形個隻喎 更新 2: ccathy2007 : yes!! that is the one!! where in HK island can i buy that? I have been searching it for long, but still cant find it...

最佳解答:

零食物語有,我去親間間都有,百佳都有,細間既可能冇去大間d會有

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你可以上www.snacktone.com.hk睇睇~可能會有你要的零食!呢間我同我D同事都會去訂零食,$150就送貨,都唔差!你可以睇吓!|||||是否呢隻? http://www.joyshousehk.com/big5/pd.details.php?pd_code=E9WEWETS|||||可以係零食物語 零食最強(佐敦,近寶靈街,個到有間smartone)同埋斜對面又有一間買零食(不過個名我唔記得)
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()