標題:

旅遊-導遊急問

發問:

我想問...香港旅遊專業倍訓中心(hktt) 同 香港旅遊業議會(tichk) 邊間好d....... 我係想考個導遊......但係有冇分本地同海外? 我未來係想做海外....... 讀完導遊諗住去加拿大進修兩年....有關知識同英文! 可唔可以比d建議我? 更新: 係,,,海外導游~~帶香港人去外國人旅行!!!!! 更新 2: 其實兩個有咩分別?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果你想考導遊牌, 其實你報hktt或tic都可以, 因為都係讀「職前導遊培訓課程」,要考筆試及路試, 如果你在hktt或tic讀, 都會有校內試的. 之後就再考tic的公開試. pass咗就可以申請導遊牌.不會好似上者,話讀完hktt後,再讀tic.如果你讀hktt, 我建議你讀曾sir那一班, 教得好好~ 但是這個係導遊牌, 係帶外國人到香港不同的景點做景點講解, 不是帶香港人去外國人旅行.... 如果你想帶香港人去外國的, 是領隊. 如果短線的, 會有當地的導遊作當地的景點講解, 但是長線的, 就冇當地的導遊作講解, 要個領隊講的. 如果你想考的是領隊牌, 都可以在hktt或tic報. 你想做的哪一種???

其他解答:

不如你同我傾下ar~ 你add我e-mail:cckeung33@yahoo.com.hk 或msn:qq888@hotmail.com icq:202071902 add左我之後講低你係邊個,搵我做咩事..我地會詳談架la~|||||TICHK係發牌機構 就算在HKTT讀完, 都要再去TICHK再讀~ 而海外的意思係外遊領隊定係海外導遊?
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()