標題:

用乜野黎保濕面部最好?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

如題‥ 因為我係英國讀書‥ 塊面成日都乾到有D白色果D皮??! 買過好多聲稱可以保濕既PRODUCT但都唔覺得好有用‥ 平又買過貴又買過‥ 大家有冇其他方法?或者有冇D乜PRODUCT用過覺得有用架?

最佳解答:

你可以試下的天然的方法 1. 牛油果滋潤面膜 牛油果1湯匙,蜜糖1茶匙,蘋果腊3滴,可可巴油3滴 將牛油果壓成茸混和其他材料後,敷面15分鐘 功效:牛油果含有豐富的磺物質及維他命E,再加蜜糖及可可巴油對修護乾性肌膚有良好效果,蘋困醋有收歛毛孔及平衡油脂泌功能 2. 香蕉面膜 將的熟透的香蕉去皮搗爛, 塗上面部約十至二十分鐘, 後清水洗淨, 再塗上一般的面霜. 香蕉有滋潤皮膚的作用對乾性的皮膚有幫助. 另外係選擇護膚品時要選擇一些油分比較小但補濕度高的面霜咁先會令到的皮膚無咁乾之餘亦唔會因為油份太多而生粒粒.

其他解答:

我介紹你用一隻康寶萊出品既保濕mask 2xx蚊到,用到1個月架 最特別既係可以見到皮膚有冇改善 皮膚好既d mask會好快乾,差既就要好耐先乾 唔錯架 e+盡有得免費試3次天,不過你唔係香港就無啦 假如你返左香港就去試一試 想知地址搵我errol_lau@yahoo.com.hk|||||你可以用nourifusion的保濕mask 先前我d皮膚都甩皮 用左佢真係好左好多 http://www.carmenchoi.net/meiti.htm(推介姓名:karen )會有顧問免費跟進^^ 如想知多D ,這方面我有D心得,可 msn: smallwhitewhite0826@hotmail.com Mail:karenchan826@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()