標題:

有關電動剃鼻毛機

發問:

電動剃鼻毛機剃鼻毛易受傷嗎??易不易用? 電動剃鼻毛機邊度有得買?(最好大約100or 以下 ) 請說明地點與價格,最好油尖旺區

最佳解答:

好多買家用電器舖都有,我剛買了一個panasonicer417 大約125元,我買我老公用,以前我用鼻毛剪幫他剪,買了之後方便好多,你都買返個用

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我都見過係................ 屈臣史....有呀........ 電動剃鼻毛機... $大約100or 以下|||||好容易用 , 重安全過電so刨 , 唔洗驚 , 週圍都有得買啦 ! 油尖旺肯定有啦 ! 百老滙 / 國美 / 豐澤 / SOgO電噐部 百零蚊ok ok買島啦....快D買啦 好多年前以經有電動剃鼻毛機所以唔洗擔心會受傷
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()