close
標題:

韓國旅遊問題

發問:

我想問下有無人最近去過韓國旅行,我就2003年去過,打算1月底再去(2個女仔),唔知呢幾年 有無d新景點,有咩名牌平呢?有無大減價呢?自遊行方便嗎?

最佳解答:

新景點主要就係新村至梨大果頭,,有個"migliore"既shopping mall,,,佢係比較新,,,有戲院,,有d似香港既megabox,,不過比較岩女仔同埋主要買女仔衫同埋飾物,,, 梨大果頭都有市集,,,好似旺角花園街/女人街果類,,,比較平,,,而且有平野食^^ 好味,,,, 就o係梨大正門對面行上小小斜路,,有一間叫做"??"既食肆,,,平,,又好味,,,又有特色,,,,(好出名的,,可以到時向果d大學生問路,,,) 如果你要去d特別既景點,,,我都suggest你去水原,,,果度有個"水原華城",,,好似萬里長城既超縮細版,,,都有一個"華城行宮",,,有d似景福宮果類,,,免錢的 =],,,不過比較遠... 自由行我覺得十分方便,,,就算你吾識韓文,,,,要搭地下鐵都冇問題,,佢用number黎表示每個站,,,而巴士都比較方便,,,只要去當地既地鐵站申請一張"T-money"就可以了,,,可以向仁川機場的人查詢,,,,我個人suggest你去金蒲機場申請.. 但記得吾好向地下鐵果d工作人員(吾係坐係櫃台果d,,冇著制服果d)求助,,,佢地完全聽吾明你講既野,,,我試過佢理解錯誤搞到我少左錢,, 不過吾駛太擔心,,,除左果d人,,,大部分都識聽英文/國語,,,除非你去seoul以外既地方,,,,

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()