close
標題:

日本大阪京都一日行程表一問

發問:

會抽一日時間去京都..但唔知應該傱邊間寺廟行起先會順路 ? 我會係日本橋搭地下鐵去到梅田站.再由梅田站行去JR大阪站搭京都線去京都...這個搭車方法可以嗎? 下車後在京都站出面巴士站買張 one day pass 500YEN.. 之後就開始去 清水寺, 清水阪, 八阪神社, 金閣寺, 祗園, 同埋錦市埸...LEE 幾個會係我係京都主要行既地方... 1, 我應該搭巴士去各地搭幾多號巴士 ? 2, 從京都巴士站第一個景點應該由邊到行先 ? 3, 一日我可以去哂嗎 ? 4, 有什麼好食的可以介紹 ? 5, 是否有一個地方可以食豆腐..想知道係邊 ? ^^ 唔該哂..無限個多謝

最佳解答:

1. 我建議你唔好搭jr,係大阪搭京阪列車去三条京阪站,係三条京阪店出面先搭12號去金閣寺。 2. 睇完金閣寺,再搭番巴士去205 番出去市中心四条河源町,再係附近搭車去清水寺,清水寺(清水阪、八阪神社等)係河源町有好多巴士都經,其中一條係80號。但係你要係清水道落車,行路上去,因為無巴士上到去清水寺。沿路有d shop,但係條路都幾斜。 2009-09-29 17:21:06 補充: 3. 係清水道個車站坐番80號去祇園,如果你唔怕行,都可以沿路行番去錦市場。 一日基本可以去到。你返黎就可以搭巴士去京都jr站,因為京都jr站本身都係一個景點,再搭jr返大阪。 我對食冇乜研究,但係係河原町同四条大宮附近都有好多特色餐廳。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()