close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

決擇! 選小學問題!!!

發問:

我屋企人本身住將軍澳區.....而我就住荃灣區之前我屋企人話會幫我照顧個女....因此就報左將軍澳區小學現在我屋企人又話湊唔到...都唔知點好....問題一:我應該幫佢轉返荃灣區的小學好嗎?(但我對荃灣區的小學不熟悉,因為自小在九龍東長大)問題二:如果真的返荃灣區的小學,那一間校風及升中派位比較好?問題三:如果堅持讀返將軍澳區小學,晨早就係荃灣區起身趕返學,對小朋友來說是否太殘忍呢?問題四:有無可能有間小學可以坐校車由荃灣去到將軍澳?問題五:我自己要返工的...但又無能力請傭人...有無託管可以幫我暫時接小朋友放學...我放工時接佢走?問題六:如有,價錢又幾多呢? 顯示更多 我屋企人本身住將軍澳區.....而我就住荃灣區 之前我屋企人話會幫我照顧個女....因此就報左將軍澳區小學 現在我屋企人又話湊唔到...都唔知點好.... 問題一:我應該幫佢轉返荃灣區的小學好嗎?(但我對荃灣區的小學不熟悉,因為自小在九龍東長大) 問題二:如果真的返荃灣區的小學,那一間校風及升中派位比較好? 問題三:如果堅持讀返將軍澳區小學,晨早就係荃灣區起身趕返學,對小朋友來說是否太殘忍呢? 問題四:有無可能有間小學可以坐校車由荃灣去到將軍澳? 問題五:我自己要返工的...但又無能力請傭人...有無託管可以幫我暫時接小朋友放學...我放工時接佢走? 問題六:如有,價錢又幾多呢?

最佳解答:

荃灣區好小學推介 靈光小學 香港浸信會聯會小學 海壩街官立小學

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()