標題:

有關內地護照經香港往第三國家的問題

發問:

我諗住下年1月尾同朋友去日本玩... 但係朋友佢住係廣州,只係持有中國PASSPORT。佢想經香港同我一齊飛去玩 咁我想問: 我可唔可以幫佢係香港訂由香港出發既機票? 如果可以係咪旅行社會幫你搞? 唔該哂=] 更新: 咁請問如果我買自由行套票又得唔得?

最佳解答:

當然可以在香港購票,由香港出發。但持中華人民共和國護照,前往日本旅遊,需先辦理簽證(visa),否則被拒入境,有些旅行社會代你去辦簽證,和購機票。香港特區護照可免簽證逗留90天。 2012-10-25 07:22:18 補充: 既然話係[自悠行],當然係乜都得,問題係你大陸朋友首先要搞掂個簽證(visa)。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()