標題:

衰左兩支大麻,,,,,希望知道依家既刑罰

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我5年前衰過一次DD,,,果陣判感化,,,依家又衰多次兩支大麻,,,,真係好驚要入去坐 更新: 好多謝你答既意見!!!!我已經二十三歲,,有正職,,,但我之前係衰k仔,,,我諗個官會判我入戒毒高d呱是嗎? 其實我都好後悔,,,食得咸魚抵得x既,,但我仲未同家人講,,,有咩醫生幫求我情=.= 我諗住自己誠心向法官認罪求情咋,,,,,我都好希望佢會罰我錢算,, 我擔保都未轉已經日日諗住啦,,, 更新 2: 希望小人兄你可以再多加幫助,,,,,多謝你既教導,,,,但我仲未搵到咩方向去求情....如果淨係自己一封求情信得唔得??希望你可以聯絡我點醒我!!

最佳解答:

我本不應教你路,希望提點到你避過一劫後,你可劫後從新,我想你知毒海無涯,我從不吸毒但我毐海的經驗非常多,你今次是大麻如果是4仔k仔就死九乘,守老感或服務服令走不掉. 你幾大如你還在學,用父母,老師及神職人員求情係有機,求請信要講出自已未來的理想,理想是遠離損友用心讀書,侍他日報孝父母,並說明今次是被父母的話感動驚醒. 約你已成年用父母,伴侶,子女,醫生及神職人員求情就有機,因情感或生活憂鬱自用吸食,如有長期病患或早期病歷傷患多罰錢了事. 因陳子明毒品案後高院指引,藏毒或自用的毒品是由其含毒量計算刑期,藏毒多少刑罰多少也有指引,製毒,運毒或販買除外. 2013-07-21 15:57:29 補充: 求情需有付加前程計劃,讓法官有一理由免你入獄,大麻非十惡不赦的毒品,在外國有些地方是可合法吸食,原因大麻確實存有醫療作用,免你入獄機會好大,如能將吸食連上精神關係就比較合情理了,勿因情緒高傲放過求情機會,入獄就有終身號碼終身洗不掉,有違法記錄和有入獄記錄是兩碼子的事,將來有機會發展去到國際化時外國政府會查你有否入獄記錄,如父母有入獄記錄,子女想加入政府部門工作,如紀律部隊,司法部...等.必不取綠,雖然違法記錄也是不好的記錄,違法記錄在法律觀點上係帶有時間性,往往會因時移世易觀點便會改變,入獄記錄終身難變,最簡單列子,香港賽馬會申請人,入會者有違法記錄大有人在,有入獄記錄者就名不經傳.祝你開竅

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()