標題:

訂visual punk衫

發問:

邊度有得訂 要平的 $200幾啦 (唔好話旺中) 仲有邊度學化visual/punk妝(自學) 更新: 係訂visual punk衫呀 kelly姐姐= = 佐敦奇富起佐敦邊度???? 價錢??? 更新 2: 幾點開? 我今日去過冇開= ="

最佳解答:

你可以去佐敦奇富睇下丫...果到做衫ok的~ 我幾年前玩呢d,desigh完d衫就比佢做...至於化妝方面...化妝都是睇書學的... 到後來有興趣就報了化妝課程...發現化妝其實好講手的技巧及自己的靈感... 其實一般magazine都有教化妝的...只要你識得化妝最基本既野...你就會識化... visual/punk果d妝.都係focus係眼到...眼妝的變化係隨你自己喜好啊~ 我果時玩呢d多數用銀灰色+黑色... 希望幫到你啦=) 2007-08-15 04:51:44 補充: 佐敦廟街...168號定169號...唔識點講比你知個位置...因為佢係廟街兩邊的店舖...但識行去-.-好多玩開punk,lolita,visual果d都係係果間整ga...價錢就睇你整咩...我以前整過一套漆皮+1年上身衫$9xx...睇你整咩料既衫啦...漆皮一定貴d...不過你要自己desigh或者比圖佢或者形容件衫比佢知係點整...你冇圖佢會自己畫低...價錢我真係答唔到你...因為我之前係佢到整衫整左好幾年...佢比我d價會比其他人平少少...不過個老板好易話為...你可以講下價既... 2007-08-15 05:00:13 補充: 仲有...佢只是一間普通做衫既店舖...只係佢手工好,一大班玩punk,lolita,cosplay果d人搵開佢整...佢做慣做熟...所以人地一做呢類衫就好自然會諗起搵佢...佢做既衫岩身既程度係肥少少都著唔落-_-如果你係做黎halloween著的話...你記住要提早1個月去做呀...因為每逢d節日...個個都去整衫...佢好多單要做ga...費是遲左收貨...你要預早去整呀...希望幫到你... 2007-08-16 18:15:14 補充: sorry!唔記得左講佢幾點開...廟街夜晚先開ga...但你最好9點左右去到啦...佢都會開左,而且又唔洗撞正佢食緊飯丫=)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()