標題:

英國環島旅遊*2人同行* (20點)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

8月男友黎探我. 我本身住TORBAY, DEVON的.1-諗住8月頭帶佢去BRISTOL, BATH 同STONEHENDGE度睇同埋可以比佢睇下我平時既生活環境.想知如果比你地黎英國, 會唔會去EDEN PROJECT (全世界最大的溫室)同埋CARDIFF值得去麼?2-係SOUTHWEST ENGLAND, 有冇其他特別既港澳人會鍾意既野- 怕我遺留左?3-而之後行程,諗住經LONDON上EDINBURGH. (夜COACH)係8月既EDINBURGH有幾個FESTIVAL好似幾吸引留4日, 怕唔怕太多?(FRINGE + EDINBURGH... 顯示更多 8月男友黎探我. 我本身住TORBAY, DEVON的. 1- 諗住8月頭帶佢去BRISTOL, BATH 同STONEHENDGE度睇 同埋可以比佢睇下我平時既生活環境. 想知如果比你地黎英國, 會唔會去EDEN PROJECT (全世界最大的溫室) 同埋CARDIFF值得去麼? 2- 係SOUTHWEST ENGLAND, 有冇其他特別既港澳人會鍾意既野- 怕我遺留左? 3- 而之後行程,諗住經LONDON上EDINBURGH. (夜COACH) 係8月既EDINBURGH有幾個FESTIVAL好似幾吸引留4日, 怕唔怕太多? (FRINGE + EDINBURGH INTERNATIONAL) 暫時睇到既HOSTEL最平係大約係£15PPPN? 有冇其他建議? 同埋有咩景點係非看不可? 4- 之後會應該搭COACH 落中部, 係朋友LEEDS度借住. 應該又會留6/7日 其間想去即日來回既: ****去NEWCASTLE UPON TYNE (最想睇ANGEL OF THE NORTH?) ****去YORK ****去LIVERPOOL ****去MANCHESTER ****去OXFORD (因為由倫敦去OXFORD蠻貴的.) 有冇係哥幾個地方既景點, 可以建議一下? 5- 再之後係我地最後一站, 由LEEDS搭COACH往LONDON走. 應該住近HYDE PARK, 大約£6/7 PPPN. 其間會往CAMBRIDGE走一轉. 住就繼續住LONDON既HOSTEL 留係LONDON 6日左右. 想去最FAMOUS既名勝, 大笨鐘, LONDONEYE, 白金漢宮... LONDON BRIDGE, TOWEL OF LONDON .. 去大英博物館, 科學博物館. AMORA 博物館. 轉一轉CHINATOWN, OXFORD STREET, HARRODS. 係倫敦仲有冇其他地方同食既方面介紹呀..? 6- 因為我既行程好緊, 同埋我地又好熱愛影相. 買BRIT XPLORER 2WEEKS- £139 係咪好D 之後係倫敦轉就用OYSTER CARD會比較化算? 7- 手信有冇野係非買不可- 男友係第1次黎英國 .. 8- 食既野有冇又係非試不可. (我做了DD功課說羊排那些,SUNDAY DINNER ...) 9- 暫時交通加住宿係6百多英鎊(2個人..) 咁旅費又應該預過多少..? 10- 可以DIRECT我其他要準備既野麼...? 非常感謝你既時間.

最佳解答:

有冇其他特別既港澳人會鍾意既野- 怕我遺留左?<-這裡不是港澳 台灣並不是每個人都懂香港文 我懂是因為我是外國來的 有香港朋友 所以多少懂一點 無法建議你什麼行程 因為"行程"是會因個人喜好而有所不同 你既然住在那裡就只有你會知道有什麼地方是旅遊公司不知道的 我個人建議 帶你男朋友去旅遊公司不常去的"好景點" 一方面是避開人潮 一方面是帶他認識真正的英國 畢竟旅遊景點有很多只是給遊客去 但是卻沒有"在地的精隨" 希望你看的懂我的中文

其他解答:

到下面的網址看看吧 ??http://candy5660601.pixnet.net/blog
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()