close
標題:

麥當勞要冰問題 10分!~

發問:

我有時早上因為趕時間,要左熱奶茶又要等到可以飲的溫度,咁我未要杯冰LOR.點知個職員要我+$ 買凍奶茶...勁串 但是凍奶茶好凍,早上點飲啊! 有咩辦法說服佢?

最佳解答:

解決辦法較為直接: 1. 串返佢: 唔該我想要一杯唔凍又唔太熱ge奶茶~無!?點會呀~你攪掂佢! 2.去另一邊ge職員問會有唔同的待遇,可能係果職員ge問題 3.(十分建議) 直接問經理 或 順便投訴果職員(如果唔係m記規舉),仲有一d著黑衫黑裙m記小姐都幾nice架~~佢地服務態度唔錯,佢地會幫到你的.(8-9成都得^.^) 問: 唔好意思呀..我可唔可以要一d冰..(話就一d~佢通常比你一杯滿)..因為我趕時間..奶茶太熱入唔到口...唔該sai你~你真係好人...-o-.之類ge野任你講~ 4.去有汽水機ge便利店撞幾粒冰~幾粒冰又唔係成大杯~d丫姐唔會話你偷~(-口-''好似唔係甘好bor//係ga..比m記d人迫住我無計...民以"飲"為天@@) 5. 直情唔好幫襯m記...去茶餐廳d奶茶仲好飲.. 希望幫到你o_o... 2008-03-13 23:40:33 補充: 6. 你都可以問佢拎杯"冰水"..如果佢比果杯你冰水..你說講明你"有冰GE水"... 之後你再將D冰放去D茶度就OK@@"

其他解答:

投訴佢['-'].|||||麥當勞裹有'意見紙',可以寫你的有意見下去;可以直接投訴職員,叫 職員叫經理出來,講過清楚|||||They have not put the price for the ice, therefore the ice is there for free. I totally understand your situation. If I was you, I will ask for the manager and ask him/her, is that the way to server customer. Also you can tell him/her that you are buying(want to buy) hot milk tea, why do you need to put extra since you did not ask for the ice milk tea. Most of the staff in McDonald are not friend and very 串, as most of them are stupid.|||||辦法如下: 直接找服務員說: "不加冰,幫我把冰單放在一個杯中!" 舉個購買麥當勞秘技例子話你知--- 當你買可樂的時候服務員會先往杯中鏟入半杯冰,你能喝到的只是半杯可樂,那你會不會覺得4.5元買半杯可樂有些不值,沒關系,你可以對服務員說:"可樂不加冰,幫我把冰單放在一個杯中。 買的咖啡要比續的咖啡濃的多,原因很簡單,續杯的咖啡是經過二次泡制的當你想續杯的時候,直接找服務員說﹕“續杯壺中的咖啡是二次泡制的。服務員馬上會給你倒一杯新的。 直接找服務員說: "不加冰,幫我把冰單放在一個杯中!"|||||你可以問他要杯冰水,因問他們要清水是不收錢的.不過,你去任何地方叫熱奶茶都是很熱的, 否則不好味. 你最好都是俾些耐性, 或帶走飲.因加冰溝淡了就不好味.|||||投訴佢啦,搵佢個經理問佢點做生意囉,係未想熱死人喎,咁?服務態度邊間麥當勞呀,記低佢個服務員工號碼,炒鬼左佢!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()