標題:

急問!要幫人接手一隻六個月BB貓...

發問:

事先聲明,唔係大家討論得好HEAT果隻~~隻貓係個FD既FD既~~佢因為屋企既原因唔可以養多隻貓貓...所以比隻我...其實一早打算去領養嫁啦~~都已有心理準備但想問清楚小小問題,1)原本主人話隻貓已經打左1支針,我係應該帶番佢去同一個醫生度打定係第二個醫生都得?有冇人可以比D平D既介紹....(葵青區)2)佢比隻貓我既時候只係得小許糧,我應該買番同樣既糧定係買過第二隻都得?3)知佢係隻貓仔都會好嘈,聽CHING講話搵D布CUM住個籠先佢會多D安全感唔會咁嘈,係唔係嫁?4)係唔係最好唔好轉佢個籠放既地方?事關佢太嘈既時候想放佢個籠去露台(屋村果隻無落地的)唔好嘈到屋企人,得唔得嫁呢?佢大D就會放番佢入屋企定居5... 顯示更多 事先聲明,唔係大家討論得好HEAT果隻~~ 隻貓係個FD既FD既~~佢因為屋企既原因唔可以養多隻貓貓... 所以比隻我...其實一早打算去領養嫁啦~~都已有心理準備 但想問清楚小小問題, 1)原本主人話隻貓已經打左1支針,我係應該帶番佢去同一個醫生度打定係第二個醫生都得?有冇人可以比D平D既介紹....(葵青區) 2)佢比隻貓我既時候只係得小許糧,我應該買番同樣既糧定係買過第二隻都得? 3)知佢係隻貓仔都會好嘈,聽CHING講話搵D布CUM住個籠先佢會多D安全感唔會咁嘈,係唔係嫁? 4)係唔係最好唔好轉佢個籠放既地方?事關佢太嘈既時候想放佢個籠去露台(屋村果隻無落地的)唔好嘈到屋企人,得唔得嫁呢?佢大D就會放番佢入屋企定居 5)我仲有咩要注意?

最佳解答:

1) 第二個醫生都ok,不過最好帶埋針咭去~ 我唔熟葵青區sorry~ 2) 初初到新環境貓貓抵抗力冇咁好,建議你唔好轉糧住,買返同一隻俾佢啦~ 食到仲剩一個星期份量時慢慢加新糧入去,等貓貓適應 3) 蓋住個籠係有幫助架~ 最好放d清靜d既地方,唔好成日轉地方 4) 初黎新環境係一定會嘈幾日,其實好似BB咁,由佢叫唔好點關注佢,佢適應左就唔會係咁叫~ 貓貓唔適合長住籠的,因為唔符合佢天性,你放露台就一定要入籠,因為好多貓都會跳樓。 就算室內你都要留心,開住窗都危險架! 你露台道門係咪長開? 咁好危險的! 你頭幾日放露台都仲OK,長放就唔好勒~ 始終而家天氣咁熱,貓貓都要抖涼的。 過幾日佢唔嘈就要0係室內安置佢。 5) 你去圖書館借本書睇下啦…

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()