close
標題:

最近沙田區既任飲任食火鍋!!!!有冇好介紹???

發問:

唔該我唔想睇到D同類既答案或者COPY果D,,,,唔該晒,,,,, 最好100蚊之內,,,越平越好,,,,

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

沙田區有啲大排檔都有任飲任食火鍋, 1) 係沙角邨, 嗰度啲大排檔好出名架, 收費每位都唔駛$100蚊, 仲好有風味添, 我成日去開電梯低嗰間. 2) 係就津津娛樂城, 嗰度有關酒樓, 有任飲任食火鍋, 又係位位唔駛$100蚊, 九點後仲平呀. 你都可以去試下.

其他解答:

上面D提議都好好 俾多個選擇你啦 因為我都十分喜歡食火鍋(我當你係同道中人) 沙田博康邨-鴻記大牌檔 自助火鍋+汽水任飲(有樽裝及罐裝) 每位$58 湯底$40 分別有芫茜皮蛋,清湯,蕃茄三款 食物種類都算多 有中蝦,蟹,生蠔,青口,魚,肥牛,一般常食的肉丸,豬肉片,已經斬件的鷄,另外都有多款特色凍肉食品,炸魚皮,紫菜,粉絲,烏冬,即食麵,生根,芋絲,豬皮,鮮冬菇,金菇,各樣菜蔬啦 我應該有數漏,不過記得咁多,因為有d我唔食嘅 2007-10-26 17:31:20 補充: 講漏咗兩點:生蠔最搶手,早d去着數d如果太晏,有排等建議6:30左右要去到攞位自助火鍋時間有三小時|||||沙田娛樂城皇城酒樓每晚6點多鐘便有很多下班人士進場享受任飲任食火鍋 埋單計每位80多元 除火鍋料外 尚有廚房食品及片皮鴨等其他食物供應 每晚都好多人 9點幾都要排隊入座 食物係劃單供應 可能收費平所以每次入單火鍋料都唔會依單執齊俾你 所以記得入多幾張單作補飛用侍應唔多所以無咩服務可言 無時間限食幾耐都可最啱一班朋友慢慢食暢談 個場舒適乾淨以咁平收費唔好要求咁高尚算超值|||||沙田瀝源皇城.........好多o野食 埋單都係70幾 再唔係沙田帝都酒店下面果層ga麗都 好多o野食,價錢唔記得,不過好合理 又或者近宜家傢俬果個廣場下面果間艷珍樓 都好似係70幾,總之唔過100
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()