close
標題:

11月15日去台北5日4夜 自由行

發問:

11月15日台北5日4夜自由行與媽咪同行, 因已用里數換取機票, 所以要另book飯店 & 溫泉。台北現在的天氣同香港比會凍嗎? 1. 飛狗巴士幾點有1班車? 2. 台北邊間飯店/旅館好?四季大飯店ok嗎? >> 可以給我幾間選擇嗎?(想近捷運或火車站!!) 3. 媽咪又想浸溫泉, 我應該住一晚溫泉酒店還是找一天早上到溫泉會館浸呢? 如果walkin要幾多錢入場費? 有冇限時? 又點樣搭車去?4. 北投除左春天溫泉仲有咩好介紹? 烏來溫泉好冇?遠唔遠?點去?4. 我想去饒河夜市&五分舖, 24小時誠品書店, 書店街, 淡水老街, 士林夜市, 西門町,... 顯示更多 11月15日台北5日4夜自由行與媽咪同行, 因已用里數換取機票, 所以要另book飯店 & 溫泉。 台北現在的天氣同香港比會凍嗎? 1. 飛狗巴士幾點有1班車? 2. 台北邊間飯店/旅館好?四季大飯店ok嗎? >> 可以給我幾間選擇嗎?(想近捷運或火車站!!) 3. 媽咪又想浸溫泉, 我應該住一晚溫泉酒店還是找一天早上到溫泉會館浸呢? 如果walkin要幾多錢入場費? 有冇限時? 又點樣搭車去? 4. 北投除左春天溫泉仲有咩好介紹? 烏來溫泉好冇?遠唔遠?點去? 4. 我想去饒河夜市&五分舖, 24小時誠品書店, 書店街, 淡水老街, 士林夜市, 西門町, 陽明山, 九份, 中正紀念堂, 101大樓, 國父紀念館, 師大夜市, 永康街小吃, 鼎泰豐, 木柵動物園, 深坑老街.....(美麗華摩天輪值得去嗎?) 5. 台灣有冇咩特產一定要買返黎試下gar?? 有冇咩牌子係會平過香港?? 請幫忙plan一下行程,!! 請各位多多幫忙 --- 感激>3

最佳解答:

台北現在的天氣同香港比會凍嗎? 【不一定比香港冷。如果是大太陽日子,會比香港暖上二三度。】 1. 飛狗巴士幾點有1班車? 【飛狗每十到十五分鐘一班車(他自己說的),但依我經常看到的經驗,不會那麼頻密,端看時間、跟他們調配班車的情況,但都不會隔太久,你預 20-30 一班吧。】 2. 台北邊間飯店/旅館好?四季大飯店ok嗎? >> 可以給我幾間選擇嗎?(想近捷運或火車站!!) 【四季較舊。想住近捷運或火車站,我建議[天成],交通真的超方便!】 3. 媽咪又想浸溫泉, 我應該住一晚溫泉酒店還是找一天早上到溫泉會館浸呢? 如果walkin要幾多錢入場費? 有冇限時? 又點樣搭車去? 【如果住一晚,可以多泡,喜歡泡溫泉的話,就應該住一晚。walkin的話,有一小時的湯屋,也有二到三小時含休息(房間有床)的,每家溫泉旅館都提供不一樣的選擇。】 【可搭捷運到「北投」跟「新北投」。到烏來的話,就搭捷運到「新店站」再轉公車上烏來】 4. 北投除左春天溫泉仲有咩好介紹? 烏來溫泉好冇?遠唔遠?點去? 【烏來是台北的後花園,想享受大自然的趣味,當然烏來比北投好,但交通時間相對較多。】 5. 我想去饒河夜市&五分舖, 24小時誠品書店, 書店街, 淡水老街, 士林夜市, 西門町, 陽明山, 九份, 中正紀念堂, 101大樓, 國父紀念館, 師大夜市, 永康街小吃, 鼎泰豐, 木柵動物園, 深坑老街.....(美麗華摩天輪值得去嗎?) 【都是香港旅客必遊的地方。24小時誠品,只有敦南店,信義旗艦店好像只營業到 2 時。美麗華摩天輪值得去嗎?沒有值得不值得,一個經驗吧,也可試試的。】 6. 台灣有冇咩特產一定要買返黎試下gar?? 有冇咩牌子係會平過香港?? 【特產方面,請參考我之前回答別人的帖 ... 請參考 .... http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007100802954】 2007-11-06 14:47:22 補充: 感謝樓下 iamruthlo 補充 ^^你說得實在好極了~~北投一帶的泉水硫磺氣味很重,一般可留在皮膚上一兩天。烏來無色無味,但美人湯的療效卻蠻高!.

其他解答:

大部份問題樓上helen已為你解答,不用多說 只想告訴你:北投和烏來溫泉的泉種是有分別的!! 由於地位不同,溫泉的泉水氣味也會不同, 如果初浸,最好先試烏來,『無色無味,可飲可浴』 因為北投的溫泉多數都是酸性泉,浸完會有『銅氣味』,初浸的人未必受得了 北投溫泉http://www.taiwanspa.com/bbs/viewthread.php?tid=56 泉質:酸性綠礬泉(青磺) 溫度:85度 酸鹼值:PH1 區域:地熱谷溫泉 泉質:酸性硫磺鹽泉(白磺) 溫度:56~90度 酸鹼值:PH6,屬弱酸性。 區域:行義路溫泉、湖山里溫泉 泉質:中性碳酸鹽泉(鐵磺) 溫度:40~60度 酸鹼值:PH8;屬弱鹼性。 區域:龍鳳溫泉、鳳凰溫泉、湖山里溫泉 烏來溫泉http://www.taiwanspa.com/bbs/viewthread.php?tid=52 泉質:有碳酸泉與碳酸氫鈉泉兩種。無色無味,可飲可浴。 溫度:80度 酸鹼值:PH8

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()