close
標題:

觀塘區有乜好野食~介紹

發問:

有咩好介紹?????

最佳解答:

我記得瑞和街街市對面好似有間食雲南米線, 果時我見都幾旺場下架 apm有咖哩好正 建議你睇梁望峰本香港鬧市遊蕩 因為我去過佢介紹o既1d食店,又真係幾好味 而且佢介紹去果d唔算貴 不過唔記得佢有無介紹觀塘 成個油尖旺佢都介紹左好多間 觀塘夜晚打冷係正ga!! 日日係觀塘返學我都唔知有咩好食-.- 平日唔係canteen就係apm吉野家=0= 不過之前聽fd 講apm 行前d 有個大廈入面有d小食好好食

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

好彩酒家唔錯,飲早茶,搵位易,點心精緻又經濟,我講早茶咋!|||||apm的板長or味千都ok 而美食廣場個啲都幾好,而且少部份有下午茶,幾坻
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()