close
標題:

part time sales

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問吓有邊間大型小小既店係請part time sales~~(之前做過i.t.) 我只係會返晚上6點後~~星期六日 PS元朗區 我前幾日walk in見baleno 佢岩岩打電話俾我叫我返full time 佢話唔請返幾個鐘既part time 係咪嫁? thx^^ 更新: 係每晚既6點後~~~同星期六日呀

最佳解答:

大型店係請part time sales 只係會返晚上6點後~~星期六日 YES, YOU CAN PS元朗區 YES, INCLUDE TIN SHUI WAI 請返幾個鐘既part time 係嫁 EMAIL: driftplus@yahoo.com.hk

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()